Last Man Standing

Last Man Standing

  • Ja, lijkt me leuk

    Stemmen: 7 87,5%
  • Nee, lijkt me niks

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Nik

Member
Bedankt, Reinoud!
We hebben nu bijna 300 spelers, dus dat is na anderhalve maand best positief. Er zijn echter (achter de schermen) nog wel wat puntjes waar we nog niet tevreden mee zijn. Als dat allemaal goed is willen we het ook meer gaan promoten, want nu zijn het eigenlijk alleen nog maar vrienden/familie/collega's/ vrienden van vrienden etc.
 

Abubakari

Well-known member
Ik had nog een vraag Nik:

En kunnen we nu ook weer meedoen aan de echte eredivisie nu Jamel (gefeliciteerd!) gewonnen heeft?
 

Nik

Member
Ik had nog een vraag Nik:

En kunnen we nu ook weer meedoen aan de echte eredivisie nu Jamel (gefeliciteerd!) gewonnen heeft?

De 'echte'' Eredivisie (was een openbare game waarbij je een shirt kon winnen) zullen we wel weer openen, maar er zullen eerst wat subleagues moeten worden verkocht voordat we weer een shirt kunnen verloten :)
 

Abubakari

Well-known member
Okay, ik dacht dat er misschien gelijk weer een openbare eredivisie game begon als de vorige uitgespeeld was.
 

Nik

Member
Ik lig er als eerste, en enige uit. Vitesse was de boosdoener.
De overige 12 zijn allemaal door (met 6 verschillende teams) :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Raus im BL, Schalke hat es nicht geschafft. Geen aanhang wie ik in de eredivisie had, maar ik ben door lees ik, dus dan is het goed.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik koos voor Feyenoord in de afgelopen speelronde. Nu PSV, als ik die goed heb, kan de zege me niet meer ontgaan, hahaha
 

Mario

Well-known member
Feyenoord leek een makkelijke keus, maar dat was toch nog op het nippertje. Op een of andere manier durfde ik het toch niet aan, en dus voor AZ gekozen afgelopen weekend.
 
Bovenaan