Last Man Standing

Last Man Standing

  • Ja, lijkt me leuk

    Stemmen: 7 87,5%
  • Nee, lijkt me niks

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Nik

Member
Beste mannen van DVK,
De laatste jaren ben ik weinig actief geweest op het forum. Een mix van (des)interesse en weinig tijd. Voornamelijk omdat ik veel tijd heb gestoken in ChampionshipNieuws, en daarnaast bezig ben geweest met een nieuw project; Last Man Standing. Hopelijk mag ik van dit podium gebruik maken om deze laatste onder de aandacht te brengen, temeer omdat ik denk dat we er hier op de DVK een leuke subleague aan over kunnen houden. Mochten jullie hier niet op zitten te wachten, verwijder het bericht dan maar.

Het afgelopen seizoen heb ik via WhatsApp dit spel opgezet en bedacht me om er een website van te bouwen en het grootser aan te pakken. Het spel gaat als volgt;
Je speelt in een open of besloten competitie (Eredivisie, Premier League, Eerste Divisie en/of Championship). Wekelijks kies je een team waarvan jij denkt dat ze zullen winnen. Heb je dit goed, ben je door naar de volgende speelronde. Net zolang totdat je als 'Last Man' over bent. Bij een foute keuze lig je uit het spel. De enige restrictie is dat je ieder team maar 1 keer mag kiezen. Kies je dus in de eerste Speelronde voor Liverpool, dan mag je deze in de verdere rondes niet meer kiezen.

Mochten jullie het leuk vinden, check dan even de Facebookpagina, dan blijf je op de hoogte van alle activiteiten. Daarnaast is dit de website, waar je je vanaf 1 augustus op kunt inschrijven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Last Man Standing

Maar dan is het spel halverwege de competitie dus uiterlijk afgelopen? Of pak je niet een maar meerdere competities?
 

Nik

Member
Ha Max, alles goed? Loop je nog hard? Het spel is afgelopen wanneer er nog 1 iemand over is. Vorig seizoen duurde dat gemiddeld zo'n 7 speelrondes. Daarna kun je met je nieuwe subleague weer opnieuw beginnen. Als je het heel leuk vind kun je natuurlijk ook meerdere competities tegelijk spelen, of in verschillende landen. Je kunt in elke speelronde starten met een nieuwe subleague. Stel dus dat we met de DVK na 5 weken een winnaar hebben, starten we weer een nieuwe league bij speelronde 6.

Heb je zo antwoord op je vraag?
 

Mario

Well-known member
Hoi Nik!

Wellicht een leuke aanvulling op de spelletjes die we op dit forum reeds hebben. Ik wil het wel proberen.
 

Nik

Member
Leuk heren! Je hebt inderdaad geen Facebook nodig om het te kunnen spelen.

Ik zal tzt een subleague aanmaken. Nog voorkeur voor de Premier League, Championship, Eredivisie of Eerste Divisie? We beginnen met deze 4 competities, en mocht het aanslaan kunnen we ook andere competities toevoegen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Leuk heren! Je hebt inderdaad geen Facebook nodig om het te kunnen spelen.

Ik zal tzt een subleague aanmaken. Nog voorkeur voor de Premier League, Championship, Eredivisie of Eerste Divisie? We beginnen met deze 4 competities, en mocht het aanslaan kunnen we ook andere competities toevoegen.

Ik weet niet hoe de rest er tegenover staat, maar volgens mij volgt iedereen hier wel de Eredivisie. Dus lijkt me prima om daar mee te beginnen.
 
Bovenaan