Last Man Standing

Last Man Standing

  • Ja, lijkt me leuk

    Stemmen: 7 87,5%
  • Nee, lijkt me niks

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Op het Schotse voetbalforum waar ik zit heb je dit spel ook en kan je kiezen tussen alle clubs uit de 4 profdivisies, 42 in totaal. Dat lijkt toch wel het juiste aantal, want als je maar 1 divisie doet kan de keuze snel heel beperkt worden als je ver komt. Ik zou voorstellen om hier dan ook de eredivisie & 1e divisie te doen.

Als dit vroeg in het seizoen afgelopen is kan je altijd nog een 2e ronde doen.
 

Nik

Member
Op het Schotse voetbalforum waar ik zit heb je dit spel ook en kan je kiezen tussen alle clubs uit de 4 profdivisies, 42 in totaal. Dat lijkt toch wel het juiste aantal, want als je maar 1 divisie doet kan de keuze snel heel beperkt worden als je ver komt. Ik zou voorstellen om hier dan ook de eredivisie & 1e divisie te doen.

Als dit vroeg in het seizoen afgelopen is kan je altijd nog een 2e ronde doen.

Thanks voor de feedback. In eerste instantie kun je 1 competitie spelen. Hier hebben we voor gekozen om de vaart erin te houden. Stel dat je er in de 1e ronde uit ligt, moet je erg lang wachten totdat er een nieuw spel start. Met 20 teams in de Premier League zou het in theorie dus ook 20 weken kunnen duren, en het leuke (vinden wij) is dat je op een gegeven moment al je toppers hebt gehad, en dan op de kleine clubs moet gokken.

Stel dat je 2 competities kiest, en het gros kiest als eerste de 'top 5' van beide competities, dan ben je al 10 weken verder voordat het 'spannend' gaat worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik wil ook wel meedoen. En ik laat de organisatie/spelregels graag aan Nik over. Leuk idee!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Thanks voor de feedback. In eerste instantie kun je 1 competitie spelen. Hier hebben we voor gekozen om de vaart erin te houden. Stel dat je er in de 1e ronde uit ligt, moet je erg lang wachten totdat er een nieuw spel start. Met 20 teams in de Premier League zou het in theorie dus ook 20 weken kunnen duren, en het leuke (vinden wij) is dat je op een gegeven moment al je toppers hebt gehad, en dan op de kleine clubs moet gokken.

Stel dat je 2 competities kiest, en het gros kiest als eerste de 'top 5' van beide competities, dan ben je al 10 weken verder voordat het 'spannend' gaat worden.

Ik snap je punt ook hoor, al moet ik even toevoegen dat het in de praktijk niet zo lang duurt daar. Buiten de top op het hoogste niveau zijn wedstrijden vaak vrij onvoorspelbaar, in Nederland is dat ook zo. Als je daar Celtic en Rangers hebt gehad blijven er niet zoveel "zekerheidjes", in Nederland is hetzelfde te zeggen voor als je Ajax en PSV hebt gehad.

Als je alleen de eredivisie doet is het natuurlijk ook prima en doe ik ook graag mee. Ik ga mee met wat jij beslist, dit is alleen mijn ervarig.
 

Nik

Member
Het testen van het spel heeft iets langer geduurd dan verwacht, maar we zijn nu dan online.

Via deze link kun je meespelen met de gratis openbare Premier League poule. De winnaar van deze poule wint een Premier League-shirt naar keuze.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb me toevallig gisteren aangemeld

edit: Die wiebelende achtergrond is wel wat vervelend ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het concept klinkt wel leuk. Ik zal er thuis even verder naar kijken.
 

Abubakari

Well-known member
Het testen van het spel heeft iets langer geduurd dan verwacht, maar we zijn nu dan online.

Via deze link kun je meespelen met de gratis openbare Premier League poule. De winnaar van deze poule wint een Premier League-shirt naar keuze.

Ik krijg een bericht dat het spel al begonnen is en dat ik niet meer mee kan spelen.

En voor die sub league heb ik schijnbaar een code nodig, maar waar ik die code vandaan haal weet ik niet.
 

Nik

Member
Abu, de deadline ligt inderdaad op 2 uur voordat de eerste wedstrijd start, dat was dus vandaag om 19.00uur
Voor de Championship kun je nog wel meedoen, die start morgenmiddag, dat kan met de volgende code; 53-654188

Dit alles kan gratis gespeeld worden. Wil je echter een besloten subleague spelen dient de beheerder spellen aan te schaffen. Dan kun je vervolgens mensen met je unieke code uitnodigen.
 

Abubakari

Well-known member
Oh, ik dacht dat er ook een DVK sub league was.

Championship weet ik al helemaal niks van.
En de eredivisie, kan ik daar ook aan mee doen?
 

Abubakari

Well-known member
Nou, dat schiet ook niet op, alweer te laat.

En als ik op eredivisie druk gebeurt er ook niks.
 
Laatst bewerkt:

Nik

Member
Niet als ik de league aanmaak :)

De spellen die dit weekend zijn gestart zijn open leagues, en als het allemaal goed gaat zal volgende week ook de Eredivisie en Eerste Divisie beschikbaar zijn. Als dat zover is zal ik een DVK League aanmaken.
 
Bovenaan