Last Man Standing

Last Man Standing

  • Ja, lijkt me leuk

    Stemmen: 7 87,5%
  • Nee, lijkt me niks

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Opiniepeiling gesloten .

Nik

Member
Goed bezig mannen!
Misschien nog een kleine tip; Na de deadline, maar gedurende de speelronde, kun je de keuzes van de tegenstanders zien.
Hoe verder je komt, hoe slimmer het is om niet van tevoren al je keuze kenbaar te maken. Als er nog maar 2 of 3 spelers over zijn en anderen weten al wie jij gekozen hebt, kunnen ze hier een voordeel uit halen.
 

Reinoud

Well-known member
Ben benieuwd hoeveel spelers dit weekend Feyenoord hadden.

EDIT: Jamel had al bijna gewonnen!
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Huh? Ik had Vitesse, maar lig er uit omdat ik volgens het spel Ajax had...
Ik ben natuurlijk niet zo dom dat ik safe bet Ajax ga spelen als ze uit tegen PSV moeten.

Kutspel:hsv:
 
Laatst bewerkt:

Nik

Member
Huh? Ik had Vitesse, maar lig er uit omdat ik volgens het spel Ajax had...
Ik ben natuurlijk niet zo dom dat ik safe bet Ajax ga spelen als ze uit tegen PSV moeten.

Kutspel:hsv:

Abu, ik heb het even voor je nagekeken. Er is bij jou geen inzet genoteerd, waardoor je een 'auto-bet' hebt gekregen. Dat betekent dat je het hoogst geklasseerde team krijgt toegewezen die je nog beschikbaar had. In jouw geval was dit dus Ajax. Waar het bij het inzetten mis is gegaan kan ik dus niet zien, wellicht heb je 'm niet bevestigd?
 

Nik

Member
Dat klinkt ook als een meer logische keuze, ook al was jij er natuurlijk wel zeker van dat Ajax zou winnen :)
Als de rest er geen bezwaar tegen heeft kan ik je wel handmatig op Vitesse terug zetten en ben je wel gewoon door.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat klinkt ook als een meer logische keuze, ook al was jij er natuurlijk wel zeker van dat Ajax zou winnen :)
Als de rest er geen bezwaar tegen heeft kan ik je wel handmatig op Vitesse terug zetten en ben je wel gewoon door.

Als Abu voortaan z'n rotgrapjes over Senesi en andere Feyenoordspelers achterwege laat, vooruit dan maar.
 

Abubakari

Well-known member
Dat zou tof zijn.

@Jamel, Feyenoorder ben je niet voor je lol, maar Feyenoord rivaal ben je wel voor je lol.
 
Bovenaan