erka
Well-known member
De 3e helft ging beter.
Stuur de F Side maar op die doorgesnoven pubers af.
De 3e helft ging beter.
Tsja, misschien een wake-up voor degenen die hier beweren, dat 2e (en 3e) divisie clubs gemakkelijk mee zouden kunnen in de eerste divisie.Maar 1 amateurploeg naar de 1/8 finales, dat is denk ik een laagterecord van de laatste jaren.
12x ere, 3x KKD completeren de lineup.
Wie beweert dat dan? Ik kom het hier nooit tegen. Wel dat veel tweede en derde divisieclubs semi profclubs zijn.Tsja, misschien een wake-up voor degenen die hier beweren, dat 2e (en 3e) divisie clubs gemakkelijk mee zouden kunnen in de eerste divisie.
Tsja, misschien een wake-up voor degenen die hier beweren, dat 2e (en 3e) divisie clubs gemakkelijk mee zouden kunnen in de eerste divisie.
Misschien soms in 1 wedstrijd wel, maar over een hele competitie zouden die clubs daarin onderaan eindigen., op de plek waar nu jong-Ajax staat.
Genemuiden-keeper Hidde Streutker zei het na Volendan BVO - Genemuiden treffend: Zij trainen 7x per week en wij 2x en morgenvroeg moet ik weeer gewoon aan het werk in mijn bedrijf in Hoogeveen.
Selectief uitlichten, dat kun je zo goed he. Ik zal het beeld even compleet maken voor je.HHC verloor thuis van Top Oss voor de beker vrij kansloos met 0-2.
Nogmaals, incidenteel , en dat is een bekerwedstrijd voor een amateurploeg tegen een BVO, kan een amateurploeg best eens stunten tegen een BVO. Zeker als die amateurploeg thuis speelt.
En overigens vermeld je niet hoe genoemde en andere amateurteams werden uitgeschakeld. Ook wat selectief dus.
Intussen zijn overigens alle amateurploegen dit seizoen ook al uitgeschakeld, behalve De Treffers dat een derde divisionist versloeg.
Maar over een heel seizoen zouden alle 2e divisionisten in de 1e divisie onderin eindigen, net zoiets als topamateurploeg Achilles'29 destijds.
Loting:
AZ-Ajax
Utrecht-Twente
Den Bosch-PSV
Almere-Telstar
Sparta-Volendam
De Treffers-NEC
Go Ahead-Heracles
Heerenveen-RKC
Ten eerste : De KNVB rekent alle divisies en klassen vanaf de tweede divisie naar beneden tot het amateurvoetbal.Wel dat veel tweede en derde divisieclubs semi profclubs zijn.