KNVB Beker 2025-2026

De Groene Scout

Well-known member
Nou beetje hetzelfde als de hele competitie.
Voetballen redelijk mee, maar scoren zelf te weinig en krijgen er extreem veel tegen op kinderlijke manier.
Gisteren ook weer en dat staat er ineens 0-9 op het bord.

Verder een perfecte avond; van 18.00 uur tot 02.00 uur volle bak en fraaie lasershow. megadrank-omzet in een overvolle kantine en bij de extra tappunten. Ook in het uit-vak alleen maar lovende woorden over onze gastvrije club en organisatie .
Avond met 2500 mensen prima verlopen zonder incidenten; alleen het voetbal is en blijft kut

noordooster

Well-known member
Maar 1 amateurploeg naar de 1/8 finales, dat is denk ik een laagterecord van de laatste jaren.

12x ere, 3x KKD completeren de lineup.
Tsja, misschien een wake-up voor degenen die hier beweren, dat 2e (en 3e) divisie clubs gemakkelijk mee zouden kunnen in de eerste divisie.
Misschien soms in 1 wedstrijd wel, maar over een hele competitie zouden die clubs daarin onderaan eindigen., op de plek waar nu jong-Ajax staat.
Genemuiden-keeper Hidde Streutker zei het na Volendan BVO - Genemuiden treffend: Zij trainen 7x per week en wij 2x en morgenvroeg moet ik weeer gewoon aan het werk in mijn bedrijf in Hoogeveen.

Bovenaan