KNVB Beker 2024-2025

Joost

Well-known member
Het is naar Rijnsburg bijna 3 uur rijden, we spelen om 21:00.

En ze hebben besloten een bezoekersvak in te richten en er een verplichte auto-buscombi van te maken met een verbod aan de regio Katwijk aan Zee.

Maasveld

Well-known member

En ze hebben besloten een bezoekersvak in te richten en er een verplichte auto-buscombi van te maken met een verbod aan de regio Katwijk aan Zee.
Hoeven de Roda-supporters geen vrij te nemen. Toch fijn dat de KNVB zo meedenkt.

JMD

Well-known member

Een auto-bus combi? Is dat nieuw? Nog nooit van gehoord

Pieros

Active member

Zo bijzonder dat er hier voor gekozen wordt. Terwijl dit soort wedstrijden juist voor de Roda-supporters een leuke dag uit zou moeten zijn. Zo bekrompen allemaal.

Joost

Well-known member
Dat valt toch mee? Je kunt toch best ergens iets eten op 20 minuten vanaf Katwijk?
Ik vertrek rond 5, na het werk. Dan ben ik rond 8 zonder files in Rijsnburg. Dan is het parkeertechnisch handiger om al naar het sportpark te gaan.

Daarnaast, welke reden is er om Roda-supporters te weren uit de gehele gemeente.

Pieros

Active member
Buscombi bij Winterswijk - Heracles is van de baan.

Hoe angstig zijn we allemaal om voor dit soort wedstrijden combi’s op te leggen (net als bij de wedstrijd van Roda). Nu is die van de baan bij Winterswijk, maar krijgt Heracles maar 200 kaarten. Zonde toch? Al kunnen ze gewoon in de vrije verkoop een kaart kopen.

Jacco

Well-known member
Mooie voorbeschouwing op ASWH-Quick'20 op de site van ASWH.

Wedstrijd moet op donderdag gespeeld worden, waardoor de competitiewedstrijd van zaterdag wordt uitgesteld.
De ESPN-wens van een gespreid programma heeft blijkbaar de hoogste prioriteit, ook voor een wedstrijd die waarschijnlijk niet bijzonder veel aandacht gaat krijgen.

de waan

Well-known member
Ik vroeg me al af waarom WHC-Quick'20 niet zaterdag werd gespeeld. Wat een waanzin dit.

Net als de terechte boosheid over spelen om 21.00 uur.

Bovenaan