erka
Well-known member
En zaterdagmannetjes die een zondagclub faciliteren, wat denken jullie zelf?
Geen probleem als het door de week is.
En zaterdagmannetjes die een zondagclub faciliteren, wat denken jullie zelf?
Op kunstgras?Uiteindelijk wordt de wedstrijd op het terrein van Kampong in Utrecht gespeeld.
Op kunstgras?
WaterveldOp kunstgras?
Hoeven de Roda-supporters geen vrij te nemen. Toch fijn dat de KNVB zo meedenkt.Het is naar Rijnsburg bijna 3 uur rijden, we spelen om 21:00.
En ze hebben besloten een bezoekersvak in te richten en er een verplichte auto-buscombi van te maken met een verbod aan de regio Katwijk aan Zee.
Hoeven de Roda-supporters geen vrij te nemen. Toch fijn dat de KNVB zo meedenkt.
met een verbod aan de regio Katwijk aan Zee.
Rijnsburg is gemeente KatwijkBijzonder verbod. Dat ligt aan Rijnsburg vastgeplakt toch?
Een auto-bus combi? Is dat nieuw? Nog nooit van gehoordHet is naar Rijnsburg bijna 3 uur rijden, we spelen om 21:00.
En ze hebben besloten een bezoekersvak in te richten en er een verplichte auto-buscombi van te maken met een verbod aan de regio Katwijk aan Zee.
Het is naar Rijnsburg bijna 3 uur rijden, we spelen om 21:00.
Dat valt toch mee? Je kunt toch best ergens iets eten op 20 minuten vanaf Katwijk?Ik ben pas na twee uur thuis en mag vooraf nergens iets eten in de buurt.
Ik vertrek rond 5, na het werk. Dan ben ik rond 8 zonder files in Rijsnburg. Dan is het parkeertechnisch handiger om al naar het sportpark te gaan.Dat valt toch mee? Je kunt toch best ergens iets eten op 20 minuten vanaf Katwijk?