gevegt
Well-known member
Dat denk ik ook.Peter Bosz is gewoon weg in juni....
Dat denk ik ook.Peter Bosz is gewoon weg in juni....
Stewart zorgt er niet voor dat het elftal ineenstort. Bosz is zeker schuldige aan het in slaap sussen van het eerste elftal. Ze kunnen alleen tegen grote teams zichzelf oprichten. Dat is echt de schuld van Bosz.Het zou mij idd echt niks verbazen... Het zakt echt verschrikkelijk in.
Alhoewel je ook vraagtekens moet zetten bij Stewart als TD.
Heeft Bosz toch vaker in het 2e seizoen?Stewart zorgt er niet voor dat het elftal ineenstort. Bosz is zeker schuldige aan het in slaap sussen van het eerste elftal. Ze kunnen alleen tegen grote teams zichzelf oprichten. Dat is echt de schuld van Bosz.
Klopt. Lyon en Dortmund tweede seizoenshelft zeker. Ajax helemaal zeker.Heeft Bosz toch vaker in het 2e seizoen?
Nope. Bij Ajax in 2e seizoenshelft (want Bosz zat er maar 1 seizoen) 44 pt (tov 37 in de 1e seizoenshelft), haalde de EL-finale maar heerlijke duelsKlopt. Lyon en Dortmund tweede seizoenshelft zeker. Ajax helemaal zeker.
De CL is het enige lichtpuntje dit seizoen, maar dat houd binnenkort ook op. In feite zijn we wel klaar dit seizoen.Het is dat PSV Europees het tweeluik van Juve heeft gewonnen waardoor dit seizoen nog een beetje smaak krijgt, anders was dit echt een dramanachtkaarsseizoen geworden...
Van die boekhoudersmentaliteit heb ik dan weer geen last.Qua finale idd fantastisch maar voor Europa zou het dramatisch zijn.
We hebben toch maar 5 ploegen die een rol van betekenis kunnen spelen in Europa. Of die 6de nu GAE, Heracles of Utrecht wordt maakt vrij weinig uit.Qua finale idd fantastisch maar voor Europa zou het dramatisch zijn.