Gele kaarten tijdens de wedstrijd tellen niet mee in de strafschoppen.Penetra met zijn 2e geel volgens mij.
AZ pakt hem uiteindelijkKasius doet aan rugby, je zag het al aankomen met zijn aanloop, bleef maar wijfelen
Aha. Vroeg me al af hoe ze dat dan zouden gaan oplossen als ze aan 'de 2e ronde' zouden beginnen. Bij een penaltyserie moet de ploeg met een man meer normaal gesproken een speler 'wegzetten' (zodat het 10 - 10 wordt qua spelers in de serie).Gele kaarten tijdens de wedstrijd tellen niet mee in de strafschoppen.
Bij een rode kaart tijdens de strafschoppen, haalt de andere ploeg er direct eentje af als diegene nog geen strafschop genomen heeft. Anders gebeurt dat voor het eventuele begin van een tweede serie.Aha. Vroeg me al af hoe ze dat dan zouden gaan oplossen als ze aan 'de 2e ronde' zouden beginnen. Bij een penaltyserie moet de ploeg met een man meer normaal gesproken een speler 'wegzetten' (zodat het 10 - 10 wordt qua spelers in de serie).
Sorry, maar dit is na de penalty van Kasius hoog over natuurlijk totale onzin, Limbombe schiet nota bene tegen de paal.Die penalty van Limbombe is wel een van de meest stompzinnige penalties ooit. En daardoor lig je er dan uit.
Overschieten kan gebeuren, maar met zo'n rare aanloop vraag je er gewoon om. Maar goed, zuur voor Heracles. Ze stonden op match point.Sorry, maar dit is na de penalty van Kasius hoog over natuurlijk totale onzin, Limbombe schiet nota bene tegen de paal.
Zou wat wezen inderdaad, Heracles finale en helemaal niks in EnschedeMooie winnaar
Net als bij Kasius...Die laatste zag je aankomen met zijn aanloopje.