KNVB Beker 2024-2025

JMD

Well-known member
We hebben toch maar 5 ploegen die een rol van betekenis kunnen spelen in Europa. Of die 6de nu GAE, Heracles of Utrecht wordt maakt vrij weinig uit.
Eens, maar als het Heracles - Go Ahead als finale wordt is de kans aanwezig dat niet al die 5 de ploegen Europees halen.

JMD

Well-known member
Van die boekhoudersmentaliteit heb ik dan weer geen last.
Hup Heracles!
O vooropgesteld, als finale zou het briljant zijn, maar als de kampioen van NL zo meteen weer voorronde moet spelen om ind e CL te komen of dat elke NL ploeg al eind juli moet beginnen dan vind ik dat toch ook wel een probleem, daar gaat namelijk het hele NL voetbal last van hebben.

erka

Well-known member
Hahahaha wat een aanstellers die van Heracles. Als je hun bewegingen vandaag mag geloven heeft Heracles al minsters 6 kniebanden gescheurd en negen benen gebroken.

erka

Well-known member
O vooropgesteld, als finale zou het briljant zijn, maar als de kampioen van NL zo meteen weer voorronde moet spelen om ind e CL te komen of dat elke NL ploeg al eind juli moet beginnen dan vind ik dat toch ook wel een probleem, daar gaat namelijk het hele NL voetbal last van hebben.

Er is ook nog zoiets als voetbalromantiek he. Niet alleen maar Bert Kassies mania.

stc

Well-known member
Het zou mij idd echt niks verbazen... Het zakt echt verschrikkelijk in.

Alhoewel je ook vraagtekens moet zetten bij Stewart als TD.
Stewart komt gewoon tekort. Die heeft de selectie gewoon niet goed samengesteld op het spel wat Bosz wil spelen. Al moet ik zeggen dat de instelling van de spelers ondermaats is. Als je volgend jaar in Engeland of Spanje wil spelen moet je gewoon nu pieken zowel in de CL als de Eredivisie. Nu gaan de Boscagli's, Benitezzen, Schoutens en de Veermans nergens heen of naar het derde level toe in deze competities.

Bovenaan