KNVB Beker 2024-2025

Abubakari

Well-known member
Als je het wil doen zoals Van Gaal breng je de keeper pas in de 117e minuut ofzo. Waarom je dat dan doet in de 82e minuut is me een raadsel.
Dat heeft Van Persie na afloop uitgelegd. Kwam een lange spits in bij QB en hij vindt Noppert beter op hoge voorzetten. Ironisch genoeg ging Noppert bij de 3-2 juist de mist in bij een hoge voorzet en was er verder weinig hoog voor de pot voetbal van QB in de slotfase.

Overigens loting alert JMD! Vanmiddag al. 17.00 als ik mij niet vergis.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Echt bezopen ingeschat door Van Persie. Je weet dat alle ogen op de keeper gaan wanneer je die er zo inbrengt en dan doe je dat uitgerekend met Noppert, die toch al een tijd niet lekker in zijn vel zit. Dan is het wachten op dat het mis gaat. Van Persie heeft het geluk dat de pers hem met fluwelen handschoenen aanpakt, elke andere trainer was al lang met de grond gelijk gemaakt in de media.

Was verder geen penalty, maar niet handig gedaan door Noppert. En met de beslissingen van de laatste weken kan 'ie dan inderdaad zomaar op de stip belanden. Wel een sneu afscheid zo voor hem. Het is niet zo'n goede keeper, maar dit is niet de manier waarop je wilt vertrekken. Wellicht dat een totaal nieuwe omgeving zoals Argentinië hem weer een frisse start geeft.

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member

Noordwijk kwam goed weg dus dinsdagavond... Maar wat een amateurisme, een speler in laten vallen die niet op het wedstrijdformulier staat. Waarom zit die dan op de bank?
Ik zag net het filmpje van het 'moment' (duurde 2 minuten) maar wat is dat goed opgelost door de 4e man en arbitrage in zijn algemeenheid.

Mario

Well-known member
De loting voor de kwartfinale is begonnen:

Heracles - FC Utrecht
PSV - Feyenoord
AZ - Quick Boys
Go Ahead - Noordwijk

Bovenaan