Dat heeft Van Persie na afloop uitgelegd. Kwam een lange spits in bij QB en hij vindt Noppert beter op hoge voorzetten. Ironisch genoeg ging Noppert bij de 3-2 juist de mist in bij een hoge voorzet en was er verder weinig hoog voor de pot voetbal van QB in de slotfase.Als je het wil doen zoals Van Gaal breng je de keeper pas in de 117e minuut ofzo. Waarom je dat dan doet in de 82e minuut is me een raadsel.
Quick Boys-PSV 2-1 lijkt mij wel wat.Quick boys - Heracles lijkt me wel wat
In de Leeuwarder Courant wordt ie wel aardig aangepakt, vanwege gister maar ook om hoe hij sowieso met zijn keepers omgaat. En met zijn keeperstrainer.Van Persie heeft het geluk dat de pers hem met fluwelen
Ik zag net het filmpje van het 'moment' (duurde 2 minuten) maar wat is dat goed opgelost door de 4e man en arbitrage in zijn algemeenheid.Noordwijk definitief door naar kwartfinale: wisselblunder heeft geen consequenties
Noordwijk – VV Noordwijk zit vrijdagmiddag gewoon in de koker voor de loting van de kwartfinale van de KNVB-beker. Dat maakt de voetbalbond donderdagavond bekend. Er was onduidelijkheid ontst…www.bollenstreekomroep.nl
Noordwijk kwam goed weg dus dinsdagavond... Maar wat een amateurisme, een speler in laten vallen die niet op het wedstrijdformulier staat. Waarom zit die dan op de bank?
Jep, heb het gezienOverigens loting alert JMD! Vanmiddag al. 17.00 als ik mij niet vergis.
Vorig seizoen inderdaad pas na strafschoppen gewonnen. Ik neem aan dat er nu geen sprake is van onderschatting door AZ.Quick Boys heeft het AZ recentelijk nog erg lastig gemaakt in Alkmaar.