KNVB Beker 2024-2025

JMD

Well-known member
Afgelopen.

Nog een Bollenstreekclub naar de kwartfinale! Het zoveelste bewijs dat het beste amateurvoetbal van NL hier gespeeld wordt. :)

PES5

Administrator
Forumleiding
Van Persie is duidelijk nog geen Van Gaal. Je kunt wel heel erg vernieuwend willen zijn, maar dat heeft met deze keepers totaal geen zin.

Ondanks deze blamage, heb je dit ook voor een groot deel aan de VAR te danken. Eerst een totaal onterechte penalty tegen en dan in de verlenging een 100% penalty niet gegeven.

erka

Well-known member
Wat hebben Groningen en Cambuur deze ronde eigenlijk gedaan @erka en @Bernardo ?

Vind het altijd zo bijzonder om zo blij te zijn met een nederlaag van de grote rivaal. Soms zelfs blijer dan winst van de eigen club.

Plagerij....beetje stangen. Niks serieus hoor. Bij mij tenminste. Wel vind ik dat Heerenveen mateloos overschat wordt alleen omdat Van Persie daar nu rondloopt maar het team is heel kwetsbaar. Dat heb ik al vaker gezegd en dat wordt regelmatig ook bewezen.

Als Groningen vanavond tegen Quick Boys had gespeeld hadden we na 90 minuten al met 3-0 verloren.

edit: ik heb dat wel bij Twente. Die gun ik echt serieus niks.

Satyr

Administrator
Forumleiding
edit: ik heb dat wel bij Twente. Die gun ik echt serieus niks.
Erka, iedereen die 'Munsterman' heeft meegemaakt zou een teringhekel aan Twente moeten hebben.

Tsja, niks kunnen zien, gelukkig. Zag wel een tweet met de niet gegeven pingel langskomen, dan snap ik niet wat een VAR daar dan doet.

edit: Ohja, per 2025/26 moet de KKD open. Oprotten met dat 'amateur' geneuzel.

JMD

Well-known member
Van Persie is duidelijk nog geen Van Gaal. Je kunt wel heel erg vernieuwend willen zijn, maar dat heeft met deze keepers totaal geen zin.
Als je het wil doen zoals Van Gaal breng je de keeper pas in de 117e minuut ofzo. Waarom je dat dan doet in de 82e minuut is me een raadsel.

Bovenaan