KNVB Beker 2023-2024

Satyr

Administrator
Forumleiding
22:30: Gelul en samenvattingen.
22:45: Hee - Exc afgelopen
22:50: loting
 

JMD

Well-known member
Loting is altijd op ESPN1, in de Eretribune. Het duel dat daar de hoofdmoot is is Almere - PSV, die start om 20.00, dus rond 22.00 klaar. Dan kan er om 22.30 geloot worden.
 

Abubakari

Well-known member
Loting is op ESPN 1 tussen 22.30u en 23.00u volgens de TV-gids. Heerenveen-Excelsior is op ESPN 2. Dus ze wachten waarschijnlijk niet met de loting tot die wedstrijd afgelopen is.
Op 23 september zijn alle wedstrijden in de voorrondes afgewerkt en wordt de loting verricht. Dit zal gedaan worden na het Eredivisie-programma van die dag, met SC Heerenveen - Excelsior als toetje op de zaterdagavond. De loting zal dan ook rond 23.00 uur plaatsvinden en uitgezonden worden door ESPN.
Bron VI
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ik krijg net het bericht binnen dat SJC is uitgenodigd voor de loting, zij zijn de laagstovergebleven club, en gaan loten. De lotingstijd die zij hebben doorgekregen is toch echt tussen 22.30 en 23.00.
 

Joost

Well-known member
Ik schakel net in voor de loting, hebben die sufkutten het al gedaan,

En nog een baggerloting ook.
 

Forza AZ

Well-known member
De data zijn bekend. Excelsior Maassluis-FC Volendam moest verplaatst worden omdat FC Volendam op 2 november tegen Ajax speelt in de Eredivisie. Opvallend genoeg wordt de bekerwedstrijd nu op 16 november gespeeld, midden in een interlandweek.
 

JMD

Well-known member
De data zijn bekend. Excelsior Maassluis-FC Volendam moest verplaatst worden omdat FC Volendam op 2 november tegen Ajax speelt in de Eredivisie. Opvallend genoeg wordt de bekerwedstrijd nu op 16 november gespeeld, midden in een interlandweek.
Tsja, lijkt me handiger dan een week eerder, dan is er Champions League. Zolang je zo'n duel in een interlandweek niet plant als Nederland speelt lijkt me er weinig mis mee.
 

Forza AZ

Well-known member
Tsja, lijkt me handiger dan een week eerder, dan is er Champions League. Zolang je zo'n duel in een interlandweek niet plant als Nederland speelt lijkt me er weinig mis mee.
Ik weet niet of Volendam nog spelers heeft die bij een nationaal (jeugd)elftal zitten. Die kunnen ze dan niet inzetten.
 
Bovenaan