KNVB Beker 2023-2024

Mommiej

Well-known member
en PEC verliest GEHEEL terecht van AFC, PEC is echt een ploeg die niks op eigen kracht kan doen, is gewoon ploeg zonder bestaansrecht in betaald voetbal.
 

JMD

Well-known member
Ik vraag me af wat in hemelsnaam de reden is dat SJC - Willem II op donderdag staat. SJC speelde zaterdag (en moet as zaterdag al weer) en Willem II speelde al vrijdag. Zou ESPN het nou uitzenden en de duels willen verspreiden voor een mooi schakelprogramma, ok, maar ze zenden SJC - Willem II niet eens uit zie ik net.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik vraag me af wat in hemelsnaam de reden is dat SJC - Willem II op donderdag staat. SJC speelde zaterdag (en moet as zaterdag al weer) en Willem II speelde al vrijdag. Zou ESPN het nou uitzenden en de duels willen verspreiden voor een mooi schakelprogramma, ok, maar ze zenden SJC - Willem II niet eens uit zie ik net.
SJC speelt komend weekend op zondag.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben dus gewoon live bij een van de laatste bekerzeges van Helmond Sport geweest.
Kun je ooit toch mooi aan je kleinkinderen vertellen.

Mooi dat Groningen door is, hopen op een leuke thuiswedstrijd. Spakenburg ofzo. :D

Het gaat allemaal (Almere City uitgezonderd) wel erg moeizaam (of zelfs niet) tegen de de tweede en derde divisionisten. Wel apart, trainers die met 6 invallers spelen en dan boos zijn dat hun spelers 'het niet serieus nemen'.
Vrees dat Cambuur morgen ook weer met invallers gaat spelen. Zwaar irritant is dat.
 

Joost

Well-known member
Roda gaat gewoon met de eerste elf spelen. Al
Missen we door blessures wel Bijleveld, Kongolo en Schmid.

Ik moet nog maar zien of Cambuur v MVV en SJC v Willem II doorgaan.
 

JMD

Well-known member
Ik moet nog maar zien of Cambuur v MVV en SJC v Willem II doorgaan.
Jep. Zeker SJC ligt vrij dicht aan de kust (km of 3)...

(Offtopic, maar ben ook benieuwd of Ajax - FC Volendam dan door kan gaan, niet vanwege in het stadion, dat is immers dicht, maar de reis er naartoe)
 

Bernardo

Well-known member
Kun je ooit toch mooi aan je kleinkinderen vertellen.

Mooi dat Groningen door is, hopen op een leuke thuiswedstrijd. Spakenburg ofzo. :D

Het gaat allemaal (Almere City uitgezonderd) wel erg moeizaam (of zelfs niet) tegen de de tweede en derde divisionisten. Wel apart, trainers die met 6 invallers spelen en dan boos zijn dat hun spelers 'het niet serieus nemen'.
Vrees dat Cambuur morgen ook weer met invallers gaat spelen. Zwaar irritant is dat.
Nee hoor, gewoon sterkste opstelling.
 
Bovenaan