KNVB Beker 2023-2024

erka

Well-known member
En penal Cambuur, VAR grijpt in. Moeilijk te zien, maar het lijkt me terecht. 3-1, Cambuur zal naar de halve finale gaan.
 

JMD

Well-known member
Leuk! Gefeliciteerd Abu en Bernardo!

Dat wordt dus Feyenoord - Cambuur in de 1/2 finale ;)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Sowieso wel mooi dat Feyenoord - AZ nu al is, dan is er iig een leuke bekerfinale met een verrassende deelnemer
 

Joost

Well-known member
Sowieso wel mooi dat Feyenoord - AZ nu al is, dan is er iig een leuke bekerfinale met een verrassende deelnemer
Zou toch echt mooi zijn als AZ die kwartfinale wint. Feyenoord thuis in de bekerfinale vind ik altijd maar niks.
 

Abubakari

Well-known member
Mooi bekeravondje! Had er eigenlijk een hard hoofd in, zo goed doet Cambuur het thuis niet. Vitesse bleek behalve de doelpuntenmaker echter heel erg pover en als je dan direct na de 1-1 gelijk weer scoort dan moet het wel goedkomen. Lekker sfeertje, mooie cupwedstrijd, goed resultaat. Hopelijk morgen nog een keer en dan Cambuur en Groningen in de halve finale of in de finale tegen elkaar.
 

Abubakari

Well-known member
En penal Cambuur, VAR grijpt in. Moeilijk te zien, maar het lijkt me terecht. 3-1, Cambuur zal naar de halve finale gaan.
Wel een apart moment was dat, eerst had niemand enig idee wat er loos was maar toen zagen we Milan Smit alvast met de bal naar de stip lopen en kregen we door dat het een penalty check was. Net terug gezien, leek me terecht. En met Milan Smit weet je dat het dan wel goed komt.
Was weer een memorabele avond in het Cambuur stadion.
 

Bernardo

Well-known member
Fantastische avond, hele stadion ouderwets op de kop. Nu maar hopen op een thuiswedstrijd, zou prachtig zijn nog een keer zo'n avond op het Cambuurplein. Ga dit missen man.
 
Bovenaan