Ze zullen in ieder geval tot na 25 juni (return finale nacompetitie Tweede/Derde Divisie) moeten wachten, want dan is pas bekend wie de laatste Derde Divisie club is.Is er hier al meer info over? Of iemand met ingangen bij een 2e/3e divisieclub die bv weet wanneer er geloot gaat worden?
Voornamelijk wie de laatste Tweede Divisionist is.want dan is pas bekend wie de laatste Derde Divisie club is.
In de 1e voorronde spelen alleen clubs uit de Derde Divisie, dus moeten ze verliezer van de nacompetitiefinale weten om die mee te kunnen laten loten.Voornamelijk wie de laatste Tweede Divisionist is.
In de 1e voorronde worden volgens mij wel de zaterdag en zondagclubs tegen elkaar geloot. Als de finale van de nacompetitie dan gaat tussen een zaterdag en zondagclub, kun je die niet mee loten voordat de wedstrijd gespeeld is.Op zich hoeft dat met 1 plek niet he. Kan bijvoorbeeld ook "Sparta Nijkerk / Sportlust" zijn
Een Theo Maassen imitatie?Hoeft al niet meer gespeeld te worden, heb een weddenschap lopen dat wij de beker pakken dus dit topic kan op slot 👍
Wat is de tegenprestatie als het niet gebeurd?Hoeft al niet meer gespeeld te worden, heb een weddenschap lopen dat wij de beker pakken dus dit topic kan op slot 👍
De opzet "raden" lijkt me niet zo moelijk:Zaterdag a.s. wordt het programma 2e/3e/HK bekend gemaakt. Ik neem aan dat we tegen die tijd ook info krijgen over hoe de KNVB Beker 22/23 gaat?
Ja, dat zou logisch zijn, maar het blijft wel de KNVB...De opzet "raden" lijkt me niet zo moelijk:
-1e voorronde (13/14 augustus): 12x Derde Divisie (overige 24 Derde Divisie worden vrijgeloot)
-2e voorronde (20-22 september): 12x Tweede Divisie (geen periodekampioenen) stromen in
-1e ronde (18-20 oktober): 4x Tweede Divisie (periodekampioenen), 16x Eerste Divisie, 13x Eredivisie (geen Europees) stromen in
-2e ronde (10-12 januari): 5x Eredivisie (Europees) stromen in
-1/8e finale (7-9 februari)
-kwartfinale (28 februari-2 maart)
-halve finale (4-6 april)
-finale (30 april)
Hoe laat is de loting vanavond? En nog ergens te zien?