Nee, wij hebben er al een keer 1 gehad zonder publiek. 2x vuurwerk achter elkaar. Maar goed, NAC he.Dan heeft NAC niets te vrezen.
Tsja, mooi hoor, maar die man van Grunn was ook opgepakt en kwam er met 1 of andere flutstraf vanaf...Hij is opgepakt wordt er gemeld.
De geest van Bogarde waait dus nog steeds rond bij Ajax.Staken betekent toegeven aan de slechte fans. Doorgaan betekent buigen voor niemand
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Deze idioot krijgt een zwaardere straf. Klaassen had medische behandeling nodig en is zelfs uitgevallen.Tsja, mooi hoor, maar die man van Grunn was ook opgepakt en kwam er met 1 of andere flutstraf vanaf...
Ik ben van mening dat Feyenoord heel blij mag zijn dat er überhaupt nog gevoetbald wordt.
Als je dit soort onzin uit wilt bannen, dan moet je de verandering van binnenuit laten komen en daarvoor had je nu die 99,5% goedwillende supporters moeten straffen door de wedstrijd niet meer te hervatten en Feyenoord te diskwalificeren uit het toernooi.
Er gaat sowieso nog een goal vallen, open huis achterin bij Feyenoord. Kan ook zomaar 1-3 uit een counter worden...Feyenoord neemt het heft in handen, ik kan me niet voorstellen dat we dit gaan winnen.
Eens.Ik ben van mening dat Feyenoord heel blij mag zijn dat er überhaupt nog gevoetbald wordt.
Als je dit soort onzin uit wilt bannen, dan moet je de verandering van binnenuit laten komen en daarvoor had je nu die 99,5% goedwillende supporters moeten straffen door de wedstrijd niet meer te hervatten en Feyenoord te diskwalificeren uit het toernooi.
Mee eens, maar het zal niet helpen.Ik ben van mening dat Feyenoord heel blij mag zijn dat er überhaupt nog gevoetbald wordt.
Mogen geen uitfans naar Rome.Mee eens, maar het zal niet helpen.
In Rome gaan ze straks ook weer te keer en bij het kampioenschap slopen ze half Rotterdam.
En dan gaan ze ook niet?Mogen geen uitfans naar Rome.