KNVB Beker 2022-2023

Batigoal

Well-known member
Gewoon geen publiek meer bij de Klassieker. Het kan gewoon niet normaal daar. Tijdens het coronaseizoen ging het prima.
 

JMD

Well-known member
Tenzij een wel heel grote nederlaag, heeft een slecht resultaat vanavond 0,0 invloed op mijn gevoel over dit seizoen.
STa je er nog steeds zo in Jamel?

Echt, wat een domper dit...


Enige voordeel van dit overigens dat het wel duidelijk is dat 'uitsupporters tegenhouden' niet de oplossing van het probleem is... Er zaten 0 supporters van Ajax in het stadion (oke, op ongetwijfeld het bestuur van Ajax na)
 

stc

Well-known member
Ik zou zeggen, keihard straffen die gasten die dit doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

erka

Well-known member
Wat mij betreft mogen ze alle clubs waar dit gebeurt ook loeizwaar straffen. Clubs durven gewoon dit soort mongooltjes niet aan te pakken.

KNVB regel 1: elke keer dat er een wedstrijd moet worden gestaakt, moet direct de club de volgende wedstrijd zonder publiek spelen. Zonder uitzondering.
 

zwammy

Well-known member
Benieuwd hoelang het gaat duren en wat er allemaal mag gebeuren daar voordat er een keer een wedstrijd zonder publiek gespeeld werd. Of zouden ze dat alleen bij wat kleinere clubs doen 🙃
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

JMD

Well-known member
Wat heeft het wangedrag van die imbecielen te maken met die uitspraak van mij?
Sorry, dat bedoelde ik niet, excuus als ik het verkeerd uitdrukte.
Ik probeer het opnieuw: je gaf aan dat het resultaat van vanavond (tenzij dikke nederlaag) je 'niks zou doen' omdat je ook nog Europa en competitie hebt waar het fantastisch gaat. Is dat gevoel nu veranderd door dit gekloot? Kan me voorstellen dat je hier toch een flinke kater aan overhoudt als Feyenoord zijnde.
 

erka

Well-known member
Het schorriemorrie wat dit doet mag wat mij betreft keihard worden aangepakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

En dan is er volgende week weer een ander ei die het vanaf de tribune probeert.

Echt, pak de clubs aan. Héél hard. Dan is het veel sneller afgelopen. Clubs kruipen mee veel te makkelijk weg hiervoor (overigens alle clubs)
 

gevegt

Well-known member
Mario durft zich schijnbaar bijna niet uit te spreken.
Die wil zijn huis niet zien afbranden.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

stc

Well-known member
Ze hebben toch wel recht op een eerlijk proces?
Dat wel. Maar degene die dit doet dupeert de rest van de fans. Leed is geschied. Kan niet anders dat er een boete komt en zonder publiek? Weet niet hoe dit in de regelementen staat beschreven wat er gebeurd in dit soort situaties.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

De Wolf

Well-known member
Sorry, dat bedoelde ik niet, excuus als ik het verkeerd uitdrukte.
Ik probeer het opnieuw: je gaf aan dat het resultaat van vanavond (tenzij dikke nederlaag) je 'niks zou doen' omdat je ook nog Europa en competitie hebt waar het fantastisch gaat. Is dat gevoel nu veranderd door dit gekloot? Kan me voorstellen dat je hier toch een flinke kater aan overhoudt als Feyenoord zijnde.
Wat voor gevoel heb je overgehouden aan die wedstrijd tegen Sevilla?

Wat mij betreft zou ik Ajax gelijk geven niet meer te willen spelen en wat mij betreft maakt de KNVB dit de eindstand. Kan je die mongolen bedanken.
 
Bovenaan