KNVB Beker 2022-2023

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sorry, dat bedoelde ik niet, excuus als ik het verkeerd uitdrukte.
Ik probeer het opnieuw: je gaf aan dat het resultaat van vanavond (tenzij dikke nederlaag) je 'niks zou doen' omdat je ook nog Europa en competitie hebt waar het fantastisch gaat. Is dat gevoel nu veranderd door dit gekloot? Kan me voorstellen dat je hier toch een flinke kater aan overhoudt als Feyenoord zijnde.
Geeft niks.

Ik ben al veel langer helemaal klaar met dit soort figuren. Zij zijn de directe reden dat ik een paar jaar terug mijn seizoenkaart heb opgezegd en me niet meer laat zien in de Kuip. Ik blokkeer iedereen die zich op twitter profileert als een voorstander van haat en wangedrag. Ik lees geen Feyenoord nieuwssites en al helemaal de comments niet meer. Het is dat clubliefde iets heel raars is, waar je niet vanaf komt. En op de club zelf ben ik nog steeds dol. Maar dit incident staat niet op zichzelf. Sterker nog, hoe triest ook: dit is bij lange na niet het ergste wat ik allemaal in de Kuip heb gezien en gehoord.

Dus ja, ik ben boos. Maar dat raak ik in de loop van de avond wel weer kwijt.
 

stc

Well-known member
En dan is er volgende week weer een ander ei die het vanaf de tribune probeert.

Echt, pak de clubs aan. Héél hard. Dan is het veel sneller afgelopen. Clubs kruipen mee veel te makkelijk weg hiervoor (overigens alle clubs)
Boete die de club krijgt doorgeven aan de zogezegde fans die dit op hun geweten hebben?

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

gevegt

Well-known member
Na dat incident bij AZ werd gewoon de wedstrijd over gespeeld.
Ik lach me kapot als dit nu ook weer gebeurd.
 

Batigoal

Well-known member
Waarom wordt dat vak niet gewoon eruitgegooid nu? Dan straf je niet het hele publiek dus daar kan dan niet over gehuild worden, maar de betreffende gasten ben je wel kwijt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Zie die mongolen nou achter Ajax op de tribune. Staan volledig Ajax uit te foeteren. Echt...
 
Bovenaan