KNVB Beker 2022-2023

De Wolf

Well-known member
Ik hoor Wilders wat klagen over ramadan pauze?

Kunnen ze niet gewoon wachten tot de rust?
 

JMD

Well-known member

Een aantal citaten:
"Ook ons is het opgevallen dat er gisteren spreekkoren zijn geweest; we zijn niet doof. In zo'n geval is de scheidsrechter leidend om het duel al dan niet stil te leggen", reageert Spakenburg-voorzitter Marc Schoonebeek.

"Het is aan de thuisspelende club om in te grijpen bij wanordelijkheden in hun stadion", zegt de voetbalbond.

Scheidsrechter Jeroen Manschot liet het tijdens de wedstrijd aan Simons of er moest worden doorgespeeld. De 19-jarige aanvaller, in Nederland vaker het mikpunt van spreekkoren van supporters van de tegenpartij, koos ervoor om verder te spelen.

Wat is het nou??? Als zelfs hierover al geen duidelijkheid is...
 

gevegt

Well-known member

Een aantal citaten:
"Ook ons is het opgevallen dat er gisteren spreekkoren zijn geweest; we zijn niet doof. In zo'n geval is de scheidsrechter leidend om het duel al dan niet stil te leggen", reageert Spakenburg-voorzitter Marc Schoonebeek.

"Het is aan de thuisspelende club om in te grijpen bij wanordelijkheden in hun stadion", zegt de voetbalbond.

Scheidsrechter Jeroen Manschot liet het tijdens de wedstrijd aan Simons of er moest worden doorgespeeld. De 19-jarige aanvaller, in Nederland vaker het mikpunt van spreekkoren van supporters van de tegenpartij, koos ervoor om verder te spelen.

Wat is het nou??? Als zelfs hierover al geen duidelijkheid is...
De verantwoording bij de speler leggen. Daar gaat het dus al verkeerd.
 

stc

Well-known member
Als Ajax de finale haalt, dan spelen ze 2x achter elkaar tegen PSV.

Ik verwacht een tot op het bot gemotiveerd Feyenoord die graag 3 prijzen wil binnenhalen dit seizoen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb 0 vertrouwen in vanavond en ik merk dat ik eigenlijk niet eens zo veel zin heb om te kijken. Het zal wel 3-0 ofzo worden.
 

Mario

Well-known member
Ik heb 0 vertrouwen in vanavond en ik merk dat ik eigenlijk niet eens zo veel zin heb om te kijken. Het zal wel 3-0 ofzo worden.
Uiteraard vallen alle doelpunten in de extra tijd, dus de eerste 90 minuten kan je gewoon kijken.
 

JMD

Well-known member
Ik heb 0 vertrouwen in vanavond en ik merk dat ik eigenlijk niet eens zo veel zin heb om te kijken. Het zal wel 3-0 ofzo worden.
Dat dacht je in januari ook, werd het toch mooi gelijk (en Ajax meer kansen)... ;)

Hup mooie wedstrijd!
 

JMD

Well-known member
FEYENOORD: Wellenreuther,Pedersen,
Trauner,Hancko,Hartman,Wieffer,
Szymanski,Kökçü,Jahanbakhsh,Gimenez,
Idrissi

AJAX: Rulli,Sánchez,J.Timber,Álvarez,
Baas,Berghuis,Taylor,Klaassen,Kudus,
Tadic,Bergwijn
 

JMD

Well-known member
Zou overigens wel weer typisch zijn als Feyenoord dit verliest. In 2019 (na die 6-2) was de smaak daarvan snel weg toen Feyenoord kansloos voor de beker verloor tegen Ajax. In 2005-06 (toen Feyenoord 2x won van Ajax) was de lol er van af toen Ajax in de playoff Feyenoord afdroogde... En dan zou nu een paar weken na de eerste zege in Amsterdam in tijden Feyenoord weer een slechte smaak overhouden als het verliest. Maar goed, dan over een paar weken wel een heerlijke smaak van de titel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb 0 vertrouwen in vanavond en ik merk dat ik eigenlijk niet eens zo veel zin heb om te kijken. Het zal wel 3-0 ofzo worden.
Ik denk juist dat Ajax deze pakt. Laatste kans voor hun, terwijl het voor ons toch de minst belangrijke van de drie competities is, dit seizoen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zou overigens wel weer typisch zijn als Feyenoord dit verliest. In 2019 (na die 6-2) was de smaak daarvan snel weg toen Feyenoord kansloos voor de beker verloor tegen Ajax. In 2005-06 (toen Feyenoord 2x won van Ajax) was de lol er van af toen Ajax in de playoff Feyenoord afdroogde... En dan zou nu een paar weken na de eerste zege in Amsterdam in tijden Feyenoord weer een slechte smaak overhouden als het verliest. Maar goed, dan over een paar weken wel een heerlijke smaak van de titel.
Tenzij een wel heel grote nederlaag, heeft een slecht resultaat vanavond 0,0 invloed op mijn gevoel over dit seizoen.
 

JMD

Well-known member
Ik denk juist dat Ajax deze pakt. Laatste kans voor hun, terwijl het voor ons toch de minst belangrijke van de drie competities is, dit seizoen.
Denk wel dat het scheelt dat Feyenoord al 8 punten los staat in de competitie. Als het puntje/puntje zou zijn geweest heb je kans dat men toch iets sneller denkt 'het is wel goed zo', maar nu kan Feyenoord in de competitie nog een paar tikken krijgen/.
 
Bovenaan