KNVB Beker 2022-2023

Jamel

Administrator
Forumleiding
Denk wel dat het scheelt dat Feyenoord al 8 punten los staat in de competitie. Als het puntje/puntje zou zijn geweest heb je kans dat men toch iets sneller denkt 'het is wel goed zo', maar nu kan Feyenoord in de competitie nog een paar tikken krijgen/.
Laat ik het zo zeggen: het kan bijna niet anders dan dat Feyenoord een keer de focus niet helemaal heeft en daardoor tegen een nederlaag aanloopt. Hoe lang wij nu al elke wedstrijd weer maximaal gaan, is bijna absurd. Ik vind vanavond wel zo'n moment, na alles wat er geweest is én nog komen gaat, dat de scherpte er niet helemaal is.

Wow, wat is dit!? Ongelooflijke idioten zeg. Man man man.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Spreekkoren mogen wel, een beetje vuurwerk dus niet.
De KNVB belijdt alleen maar met de mond inclusiviteit... Grote mond als ze die acties (One LOve enz) doen, grote mond als een aanvoerder niet mee wil doen, maar spreekkoren (zondag bij GA Eagles - Ajax toch echt weer "Hamas Hamas" enz gehoord, gisteren Xavi Simons is homo) dat vinden ze geen probleem... Misschien gewoon maar duels zonder publiek dan, ben er wel klaar mee... Ook met dit soort vuurwerk, een beetje vuurwerk is mooi, zorgt voor sfeer, maar dit was echt totaal idioot.
 

stc

Well-known member
Ik hoop eigenlijk op een wedstrijd inclusief strafschoppen en verlenging

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

erka

Well-known member
Gewoon even een vraag he. Vanavond is ook Pesach begonnen. Zouden Joodse spelers nu ook een break mogen nemen? Ik vraag me dat zomaar ineens af.
 
Bovenaan