Op papier zeker.
Maar of je competities op zaterdag en op zondag zo kunt vergelijken is de vraag.
Staphorst heeft zich t.o.v. vorig seizoen nauwelijks versterkt.
Sander de Grote kwam van Emmen amateurs, er komt een keeper van Alcides bij, maar het is de vraag of die wel zo goed is als de vertrekkende Rene Oosterhof en er komt een jongen over van derde klasser Rouveen.
Behalve Oosterhof stopt ook Ewald Koster ermee. En nog wat andere jongens die niet altijd in de basis stonden.
HSC heeft voor komend seizoen behoorlijk veel nieuwe spelers van buitenaf aangetrokken
De Waan had het over het nadeel van een uitwedstrijd voor HSC'21 . Maar het is nog maar de vraag hoeveel toeschouwers erbij kunnen zijn en hoeveel voordeel de thuisclub daar straks van zal hebben.
Waar kom je vandaan( of weg zoals we dat in het Noorden noemen) Sebastiaan ?
Hup HSC’21!
Verdorie, kom ik net thuis ligt er een kaart in de brievenbus van mijn zwager die het nodig vind om 29 augustus Abraham te worden en dit te vieren met ons. Geen Staphorst-HSC'21 dus voor mij. 2e tussenronde tegen ASWH dan maar.
Jaja, ik heb al 3 avonden geblokt in mijn agenda 6, 7 en 8 oktober. Definitieve datum is toch nog niet bekend neem ik aan?Dan moet je er wel echt bij zijn hoor!
Jaja, ik heb al 3 avonden geblokt in mijn agenda 6, 7 en 8 oktober. Definitieve datum is toch nog niet bekend neem ik aan?
Op papier zeker.
Maar of je competities op zaterdag en op zondag zo kunt vergelijken is de vraag.
Staphorst heeft zich t.o.v. vorig seizoen nauwelijks versterkt.
Sander de Grote kwam van Emmen amateurs, er komt een keeper van Alcides bij, maar het is de vraag of die wel zo goed is als de vertrekkende Rene Oosterhof en er komt een jongen over van derde klasser Rouveen.
Behalve Oosterhof stopt ook Ewald Koster ermee. En nog wat andere jongens die niet altijd in de basis stonden.
HSC heeft voor komend seizoen behoorlijk veel nieuwe spelers van buitenaf aangetrokken
De Waan had het over het nadeel van een uitwedstrijd voor HSC'21 . Maar het is nog maar de vraag hoeveel toeschouwers erbij kunnen zijn en hoeveel voordeel de thuisclub daar straks van zal hebben.