KNVB Beker 2020-2021

De Groene Scout

Well-known member
Wat die wedstrijd van a.s. zaterdag betreft ben ik er niet zo erg gerust op.
De resultaten van Staphorst zijn tot nu toe in de voorbereiding wat wisselvallig.

Bij HSC'21 is het tot op heden ook niet om over naar huis te schrijven en al enkele nederlagen moeten incasseren. Dus ik gooi Staphorst in de favorieten-rol.
 

de waan

Well-known member
Tuurlijk. HHC keurig op 0-5 gehouden, dus dat wordt een makkie. Titel is een formaliteit, ben alleen nog een beetje angstig voor Blauw Geel.
 

de waan

Well-known member
Vanavond nog even voor de grap met een nulletje of vijf verliezen van RKZVC en dan zijn we er helemaal klaar voor.
 

De Groene Scout

Well-known member
Verdorie ik sla ook even een keer een potje over; 11-2 is het inmiddels.
Je mag ons dus weer favoriet noemen voor aanstaande zaterdag; we zijn er klaar voor.
 

Unregistere

Well-known member
Barendrecht lijkt er ook wel aardig op te staan voor de pot tegen Erp. Al horen ze die natuurlijk altijd te winnen.
 

Fregge

Well-known member
Eigen wedstrijd verzet zodat ik er bij kan zijn. Bestuurspas gekregen. Mezelf ingeschreven. Klaar voor zaterdag !
 

Forza AZ

Well-known member
Door de winst van AZ gisteren in de CL tegen Viktoria Plzen is AZ direct geplaatst voor de 2e ronde van de KNVB-beker. Daarmee is het dus ook zeker dat de wedstrijd in de 2e voorronde tussen de winnaar van Excelsior'31/Susteren en de winnaar van Scherpenzeel/Groene Ster gewoon gespeeld gaat worden.
 
Bovenaan