KNVB Beker 2020-2021

Unregistere

Well-known member
Vooral heel erg jammer, had het leuk gevonden om naar @de waan en @De Groene Scout te kunnen. Nu wordt het Staphorst, een terrein dat ik al ken. Nou ja, het is niet anders.

Nog wat uitslagen:

ACV - Gemert 0-2
AFC za - Unitas 1-2
Barendrecht - Erp 5-0
DTS Ede - Best Vooruit 4-0
DUNO D. - UNA 1-3
DWOW - Buitenpost 2-5
Excelsior '31 - Susteren 3-0
FC Lisse - Blauw Geel '38 3-0
OSS '20 - Ajax amateurs 5-2
Scherpenzeel - Groene Ster 2-3
SteDoCo - Den Hoorn 10-0

Op enkele velden wordt nog gevoetbald. Het zij in een verlenging, het zij in de tweede helft (aftrap 18.00 uur).
 

Unregistere

Well-known member
Heel knap gedaan door Sliedrecht, zij schakelden VVSB uit na strafschoppen! (y)

AWC - ODIN '59 1-1, ODIN '59 wnv 3-4
Sliedrecht - VVSB 2-2, Sliedrecht wns
GOES - Sportlust '46 0-0, GOES wnv 1-0
Hoogeveen - DOVO 2-2, DOVO wns
DOS Kampen - EVV 0-0, DOS Kampen wns
Hollandia - Flevo Boys Emmeloord 0-0, Flevo Boys Emmeloord wns
RODA '46 - ADO '20 1-1, RODA '46 wns
Achilles Veen - NWC 5-0
SVC '08 - Quick 1-5
 
Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Helaas. FC Lisse effectiever. Qua veldspel konden we prima mee, al hadden we zeker op het begin last van de ondergrond. Maar goed, op naar de competitie.
 

Fregge

Well-known member
Nee, ik moest vlak voor binnenkomst even niezen. Ze wouden het risico niet lopen. Niet om Corona op te lopen of zoiets, maar dadelijk niesde ik weer en zou alles omvallen
 

Unregistere

Well-known member
Nee, ik moest vlak voor binnenkomst even niezen. Ze wouden het risico niet lopen. Niet om Corona op te lopen of zoiets, maar dadelijk niesde ik weer en zou alles omvallen

Heftig!

Maar wel leuk om eens een keertje op Ter Specke te mogen zijn, denk ik? Vooraf nog even een stukje over de wielerbaan gerend natuurlijk.

Hadden ze ook markering aangebracht langs de lijn om de anderhalve meter te kunnen waarborgen?
 

Fregge

Well-known member
Nee, we waren er ongeveer 40 minuten van te voren dus gewoon daar even rond gekeken en op tijd langs de kant om bij te kletsen met Blauw Geel mensen en een foutje te herstellen in m'n opstelling.

Yes, stonden stippen. Maar heel streng werd het niet in de gaten gehouden door de aanwezige stewards.
 

Unregistere

Well-known member
Okee. Zag ook al een foto van @de waan van een ander duel waarop weinig aandacht leek te zijn voor anderhalve meter.

Het was met 5 wissels toch? In de competitie volgens mij niet of nog niet gecommuniceerd.
 
Mooie ontknoping in Kampen gisteren. Uiteindelijk ook terecht dat zij doorgingen na de penalties. Over de gehele wedstrijd had de thuisclub de grootste kansen. Een beter voetballend Echt creëerde gister nauwelijks iets. Die vielen me erg tegen.
 

de waan

Well-known member
Het was, zoals NoordOoster al aangaf, een vrij kansloze missie. We hadden nog geluk dat het na een half uur nog niet beslist was. Daarna speelde HSC zich een beetje onder de druk uit, maar eigenlijk was alleen Cenk Uguz kort voor rust heel dicht bij een doelpunt. Het type voetbal dat Staphorst speelt ligt ons niet echt en eigenlijk kan ik op zondag ook geen ploeg bedenken die zo speelt (is maar goed ook).

De keuze van de trainer om met drie aanvallers te starten die vorig seizoen nog in de tweede klasse speelden vond ik vrij wonderlijk en pakte ook niet bepaald goed uit. Vooral Jasper Schouten sneeuwde behoorlijk onder. Het zal zijn gedaan op basis van de indrukken in de voorbereiding neem ik aan, maar ik had dan toch eerder gekozen voor Diego van de Weide en Tom ter Hogt, die iets vaker met dat bijltje hebben gehakt. Het afhaken van Alexander Bannink in de warming-up was ook een flinke aderlating natuurlijk.

Ik was er toch en heb dus maar even een verslagje geschreven.
 

de waan

Well-known member
Okee. Zag ook al een foto van @de waan van een ander duel waarop weinig aandacht leek te zijn voor anderhalve meter.

Het was met 5 wissels toch? In de competitie volgens mij niet of nog niet gecommuniceerd.

Ja, dan kun je leuk stippen op de grond zetten, maar als bijna niemand er iets op uit doet heeft het niet zoveel zin. De speaker riep één keer om om de regels na te leven. Daarop volgde geen enkele reactie. Toen hebben ze het maar opgegeven denk ik.

Maar ik zie bij bijna alle wedstrijden mensen te dicht op elkaar staan, ik geloof niet dat het ergens serieus wordt nageleefd.
 

Forza AZ

Well-known member
Westlandia vandaag als laatste geplaatst voor de 2e voorronde na 4-1 winst op Venray.

Daarmee is dit het programma van de 2e voorronde op 6-8 oktober:

Buitenpost-Capelle
FC Lisse-SteDoCo
DOVO-DVS'33
OFC-DOS Kampen
Noordwijk-Sliedrecht
Staphorst-ASWH
Quick Boys-Roda'46
De Treffers-Barendrecht
GOES-ODIN'59
FC Rijnvogels-UNA
Kozakken Boys-DEM
Achilles Veen-Gemert
HHC-GVVV
Spakenburg-AFC
Kon. HFC-OSS'20
DTS'35-Unitas
Excelsior M-Ter Leede
Harkemase Boys-Flevo Boys
Excelsior'31-Groene Ster
Sparta Nijkerk-Rijnsburgse Boys *
Westlandia-Scheveningen **

Quick en TEC zijn vrijgeloot

*: beide naar volgende ronde als PSV en Willem II beide worden uitgeschakeld in de voorrondes van de Europa League
**: beide naar volgende ronde als PSV en/of Willem II worden uitgeschakeld in de voorrondes van de Europa League
 
Bovenaan