Unregistere
Well-known member
Ja zonde, HSC’21 - ASWH was een mooie forumkraker geweest.
Precies. En voor Waan en Scout een mooie kans op revanche voor de eerdere bekerontmoeting in 2014.
Ja zonde, HSC’21 - ASWH was een mooie forumkraker geweest.
De keuze van de trainer om met drie aanvallers te starten die vorig seizoen nog in de tweede klasse speelden vond ik vrij wonderlijk en pakte ook niet bepaald goed uit. Vooral Jasper Schouten sneeuwde behoorlijk onder. Het zal zijn gedaan op basis van de indrukken in de voorbereiding neem ik aan, maar ik had dan toch eerder gekozen voor Diego van de Weide en Tom ter Hogt, die iets vaker met dat bijltje hebben gehakt.
Zaterdagmannetje !Hup Staphorst!
Jammer dat ACV is uitgeschakeld, maar ook ditmaal zijn er weer veel zaterdagverenigingen door naar de volgende ronde.
Er staan zelfs maar liefst iets van 10 za-za duels op het programma.
Dat valt me sowieso op, 29 duels waarvan 22 keer de zaterdagclub thuisloot.
Klinkt logisch inderdaad. We weten immers allemaal hoe het kan spoken bij Roda'46.
Even de data afwachten, maar dat wordt dan Excelsior ‘31 - Groene Ster of HHC - GVVV.
Ook hier weer een vertekend beeld aangaande die 1.5m zeker.
Ook hier weer een vertekend beeld aangaande die 1.5m zeker.
Bedankt Satyr!Excelsior - Groene Ster is woensdag 7 oktober, 20:00
ZIjn alle tijden ergens te vinden?Excelsior - Groene Ster is woensdag 7 oktober, 20:00
Ik hou me er netjes aan. Zeker bij Blauw Geel. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat het er soms bij inschiet hoor.Ik moet na 5 wedstrijden in het amateurvoetbal de laatste weken de eerste supporter die de verplichte looproute in de kantine aanhoudt nog tegenkomen.