KNVB Beker 2020-2021

JMD

Well-known member
Het is net andersom, een wedstrijd wordt niet gespeeld als bijvoorbeeld PSV zich niet plaatst voor de de groepsfase.
Klopt. Schreef ik idd in mijn andere post zo op. Hier verkeerd om.
En IJsselmeervogels is hier een slecht voorbeeld, want die zijn als periodekampioen al geplaatst voor de 1e ronde.
Tuurlijk. Ik kon even zo snel niet meer bedenken wie er ook alweer vrijgeloot waren. In de categorie "o ja", wat was ook alweer de andere?
 

JMD

Well-known member
Er wordt overigens in de 1e voorronde zaterdag-zondag geloot, er zitten 29 zaterdag- en 31 zondagclubs in de koker, dus er zal 1 zondag-zondagduel zijn.
 

Forza AZ

Well-known member
Tuurlijk. Ik kon even zo snel niet meer bedenken wie er ook alweer vrijgeloot waren. In de categorie "o ja", wat was ook alweer de andere?
Katwijk. En dat is niet geloot, maar omdat Katwijk en IJsselmeervogels de 1e en 2e periode hebben gewonnen in de Tweede Divisie.
 

de waan

Well-known member
Dat weet niemand. Waarschijnlijk om zoveel mogelijk wedstrijden te krijgen van clubs die elkaar in de competitie niet tegenkomen. Maar of dit besluit ooit ergens is toegelicht zou ik niet weten.
 

de waan

Well-known member
Ik vind het op zich ook niet erg, hoor. Een paar jaar terug lootten wij TEC. Dat was een behoorlijke 'meh'-loting.

Maar goed, ik zie dat er één zondag-zondag wedstrijd is, dus doe ons dan toch maar DWOW.
 

Unregistere

Well-known member
Daar kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen!

En anders is Sliedrecht, Capelle of Achilles Veen voor jullie ook wel een leuke.
 

JMD

Well-known member
Dat weet niemand. Waarschijnlijk om zoveel mogelijk wedstrijden te krijgen van clubs die elkaar in de competitie niet tegenkomen. Maar of dit besluit ooit ergens is toegelicht zou ik niet weten.
(Noordoostermode aan): dat is een plannetje van Van der Zee zodat er alvast aan het mixen gewerkt kan worden (Noordoostermode uit)
 

Unregistere

Well-known member
Echte fanatiekelingen hielden dan ook altijd bij hoeveel zaterdagclubs en hoeveel zondagclubs verder mochten, als een soort wedstrijd in het toernooi!
 

de waan

Well-known member
Sliedrecht of Capelle dan, leuke ploegjes hoor. Maar SVC '08 heeft ook wel iets. De kans dat je die ploeg in dit toernooi treft, is normaal gesproken heel klein.

Nou, het gaat me eigenlijk vooral om de kans verder te komen. :)

Leuke ploegjes komen later wel.
 
Bovenaan