https://www.gelderlander.nl/amateur...i-de-koker-in-voor-knvb-bekerloting~a663c27f/
23 juli is de loting
19:00 en digitaal.
23 juli is de loting
19:00 en digitaal.
Waarom niet gewoon zoals vorig jaar en pas loten voor de 2e voorronde als duidelijk is hoeveel clubs zich hebben geplaatst voor de groepsfases CL en EL. Dat is uiterlijk 1 oktober duidelijk en misschien al 24 september. De 2e voorronde is op 6-8 oktober.
Wij hebben Rogier Veenstra liever thuis dan uit om eerlijk te zijnHup vrijloten of anders thuis tegen Blauw Geel '38
Wij hebben Rogier Veenstra liever thuis dan uit om eerlijk te zijn
We hebben prima restaurantjes hoor in VeghelTja, helaas. Het is wel bij ons of anders niet. Alleen HSC uit, want die zijn al eens bij ons geweest.
We hebben prima restaurantjes hoor in Veghel
Vorig jaar geopend en ruim zat. Misschien heeft @SC Heerenveen er 1 van binnen gezien.
Vorig jaar geopend en ruim zat. Misschien heeft @SC Heerenveen er 1 van binnen gezien.
Controles etc gebeurt toch door de grensrechter?Ja, maar die zit daar met maximaal 3 mensen - of minder, als Shona fluit of Nicolet of Franca de andere vlagster is - in, dan is het al snel ruim.
Controles etc gebeurt toch door de grensrechter?
De vrijgelote teams waren vorig jaar volgens mij de laatst overgebleven balletjes, dus ik verwacht dat nu eigenlijk ook. Dus eerst gewoon 18 wedstrijden loten die zeker door gaan, dan 3 wedstrijden loten die misschien doorgaan, waarvan de laatste van die 3 als eerste geschrapt wordt. En dan de laatste 2 balletjes vrij loten.Ik verwacht dat ze er eerst 2 vrijloten en dan de eerste drie paringen aanmerken als potentieel te schrappen duels. En ook die volgorde, dus duel 1 heeft de grootste kans om geschrapt te worden en duel 3 de kleinste kans.
Niet specifiek koppelen aan clubs, lijkt mij onoverzichtelijk.
Het is net andersom, een wedstrijd wordt niet gespeeld als bijvoorbeeld PSV zich niet plaatst voor de de groepsfase.Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen, gaat een duel in Q2 specifiek afhangen van of 1 club zich plaatst (bv het duel Noordwijk - IJsselmeervoge,s wordt niet gespeeld als PSV zich plaatst) of dat ze zeggen bij de 1e club die zich plaatst gaat NW - IJss niet door, bij de 2e club Rijnsb Boys - Quick Boys enz.
De vrijgelote teams waren vorig jaar volgens mij de laatst overgebleven balletjes, dus ik verwacht dat nu eigenlijk ook. Dus eerst gewoon 18 wedstrijden loten die zeker door gaan, dan 3 wedstrijden loten die misschien doorgaan, waarvan de laatste van die 3 als eerste geschrapt wordt. En dan de laatste 2 balletjes vrij loten.