KNVB-beker 2019/20

JMD

Well-known member
Dit is het slechtste Ajax sinds tijden.
Het lijkt vandaag (en van de week) inderdaad helemaal nergens op, maar dit is dezelfde selectie die in september Valencia van de mat speelde, dat 75 minuten lang Chelsea overhoop speelde in Londen, dat wekenlang alle eredivisieduels ruim won. Dan maak je mij niet wijs dat ze er ineens niks van kunnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alvarez is vrij langzaam, verdedigend geen killer en is opbouwend niet al te best... Waarom heeft Ajax 10 miljoen voor hem betaald?
 

Batigoal

Well-known member
Het lijkt vandaag (en van de week) inderdaad helemaal nergens op, maar dit is dezelfde selectie die in september Valencia van de mat speelde, dat 75 minuten lang Chelsea overhoop speelde in Londen, dat wekenlang alle eredivisieduels ruim won. Dan maak je mij niet wijs dat ze er ineens niks van kunnen.

Het is meer zo dat die gasten allemaal al met het hoofd ergens anders zitten. Die irritaties over en weer ook. Nul motivatie. Die zijn al lang niet meer bezig met presteren voor Ajax. Kampioenschap is mooi meegenomen, maar geen vereiste voor een transfer. Zo werkt het helaas.
 

Miramar

Well-known member
Die potjes tegen Chelsea komen nu in een ander daglicht te staan. Chelsea was toen gewoon kut en Ajax had zijn dag. Voor de rest zijn het allemaal normale eredivisiespelers...
 

gevegt

Well-known member
Het is meer zo dat die gasten allemaal al met het hoofd ergens anders zitten. Die irritaties over en weer ook. Nul motivatie. Die zijn al lang niet meer bezig met presteren voor Ajax. Kampioenschap is mooi meegenomen, maar geen vereiste voor een transfer. Zo werkt het helaas.

Helemaal met je eens. Je zal maar trainer zijn in zo'n wespennest.
 

JMD

Well-known member
Wat gaat Ajax doen met Ten Hag als er zaterdag verloren wordt in Heerenveen?
Ajax en verliezen in Heerenveen, dan zou de crisis wel echt compleet zijn. De laatste keer dat Ajax daar verloor was nog onder Van Basten volgens mij... Dat is de 18e thuiswedstrijd voor Ajax meestal...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heel sneu voor Klaiber. En ik ben veel te veel een watje voor dit soort beelden. Maar wat kan Kuipers daar anders doen? Gewoon een lompe overtreding en terecht geel.
 
Bovenaan