KNVB-beker 2019/20

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Mijn voorkeur voor AZ:

Eindhoven-uit (zodat ik m'n lijst van profclubs-uit kan volmaken)

Dat is het voordeel van supporter zijn van een club die regelmatig heen en weer gaat tussen de 2 hoogste divisies. Ik ben bij alle huidige profclubs (en de 4 die in recente jaren verdwenen zijn) minstens 2 keer geweest met Excelsior. ;)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ajax (Amsterdam)
AZ (Alkmaar)
SC Cambuur (Leeuwarden)
FC Dordrecht
FC Eindhoven
Excelsior (Rotterdam)
Feyenoord (Rotterdam)
Fortuna Sittard
Go Ahead Eagles (Deventer)
Groene Ster (Heerlerheide)
FC Groningen
GVVV (Veenendaal)
sc Heerenveen
Heracles Almelo
IJsselmeervogels (Spakenburg)
NAC Breda
Odin'59 (Heemskerk)
OFC (Oostzaan)
PEC Zwolle
PSV (Eindhoven)
Roda JC (Kerkrade)
Spakenburg
Sparta Nijkerk
Sparta Rotterdam
SteDoCO (Hoornaar)
Telstar (Velsen-Zuid)
TOP Oss
FC Twente (Enschede)
FC Utrecht
Vitesse (Arnhem)
VV Katwijk
Willem II (Tilburg)

AZ komt toch uit Den Haag?
 

JMD

Well-known member
Gezien onze huidige vorm maar gewoon een thuisduel svp. En dan hopen dat Bommel w?l de sterkste 11 opstelt. Titel is tegen die tijd al uit het zicht, dus misschien neemt hij de beker dan wel serieus.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat is het voordeel van supporter zijn van een club die regelmatig heen en weer gaat tussen de 2 hoogste divisies. Ik ben bij alle huidige profclubs (en de 4 die in recente jaren verdwenen zijn) minstens 2 keer geweest met Excelsior. ;)

Ik heb de meeste van de huidige 16 Eerste Divisieclubs met AZ bezocht toen ze in de Eredivisie uitkwamen. Sinds 2000 hebben er 10 in de Eredivisie gespeeld. Telstar, Almere City, MVV en Helmond Sport heeft AZ sinds die tijd voor de beker tegen gespeeld. TOP Oss heb ik met een oefenwedstrijd bezocht. Alleen FC Eindhoven dus niet.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb de meeste van de huidige 16 Eerste Divisieclubs met AZ bezocht toen ze in de Eredivisie uitkwamen. Sinds 2000 hebben er 10 in de Eredivisie gespeeld. Telstar, Almere City, MVV en Helmond Sport heeft AZ sinds die tijd voor de beker tegen gespeeld. TOP Oss heb ik met een oefenwedstrijd bezocht. Alleen FC Eindhoven dus niet.

Ben je ook met AZ naar uitwedstrijden geweest toen jullie in de Eerste Divisie zaten of ging je toen nog niet naar uitwedstrijden?
 
Bovenaan