KNVB-beker 2019/20

noordooster

Well-known member
Tsja, je zou haast denken dat HFC en Rijnsburgse Boys een wanprestatie hebben geleverd door thuis te verliezen van resp. Telstar en Eindhoven.
 

De Wolf

Well-known member
FC Utrecht door tegen Excelsior '31. Later vanavond het duel tussen Fortuna en ADO, dat gaat dus sowieso een eredivisiewinnaar worden.

Dus dat betekent dat zaterdag in de ballenbak gaan:
14 eredivisieploegen
9 KKD-ploegen
4 2e divisieploegen
5 3e divisieploegen

Ajax (Amsterdam)
AZ (Alkmaar)
SC Cambuur (Leeuwarden)
FC Dordrecht
FC Eindhoven
Excelsior (Rotterdam)
Feyenoord (Rotterdam)
Fortuna Sittard
Go Ahead Eagles (Deventer)
Groene Ster (Heerlerheide)
FC Groningen
GVVV (Veenendaal)
sc Heerenveen
Heracles Almelo
IJsselmeervogels (Spakenburg)
NAC Breda
Odin'59 (Heemskerk)
OFC (Oostzaan)
PEC Zwolle
PSV (Eindhoven)
Roda JC (Kerkrade)
Spakenburg
Sparta Nijkerk
Sparta Rotterdam
SteDoCO (Hoornaar)
Telstar (Velsen-Zuid)
TOP Oss
FC Twente (Enschede)
FC Utrecht
Vitesse (Arnhem)
VV Katwijk
Willem II (Tilburg)
 

Maasveld

Well-known member
FC Utrecht door tegen Excelsior '31. Later vanavond het duel tussen Fortuna en ADO, dat gaat dus sowieso een eredivisiewinnaar worden.

Dus dat betekent dat zaterdag in de ballenbak gaan:
14 eredivisieploegen
9 KKD-ploegen
4 2e divisieploegen
5 3e divisieploegen

@Joost of Forza-AZ: kunnen de Europese ploegen elkaar loten? Of worden die nog 1 ronde uit elkaar gehouden?
Ow, zijn we door?

Edit: oh wacht, de topploegen doen ook al mee.
 

Unregistere

Well-known member
Tsja, je zou haast denken dat HFC en Rijnsburgse Boys een wanprestatie hebben geleverd door thuis te verliezen van resp. Telstar en Eindhoven.

Eindhoven is dit jaar wel prima, dus dat kan nog. Al had ik zo'n dikke zege niet verwacht. Nederlaag van Koninklijke HFC vond ik wel verrassend.
 

Joost

Well-known member
Ik heb niet zoveel voorkeuren voor de loting.

Liefst uit tegen;
Odin'59 (Heemskerk)
OFC (Oostzaan)
Sparta Nijkerk
SteDoCO (Hoornaar)
VV Katwijk

Of thuis tegen een andere profclub.
 

Unregistere

Well-known member
Qua terrein is Katwijk dan wel de interessantste optie voor je, Joost. Van de complexen van ODIN '59, OFC en SteDoCo word je niet vrolijk.
 

Joost

Well-known member
Qua terrein is Katwijk dan wel de interessantste optie voor je, Joost. Van de complexen van ODIN '59, OFC en SteDoCo word je niet vrolijk.

Ik heb weinig voorkeur hoor, een vinck is een vinck en het is sowieso allemaal niet naast de deur.
Eigenlijk lijkt ODIN me de leukste, Katwijk vind ik niet echt een sympathieke club.
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb weinig voorkeur hoor, een vinck is een vinck en het is sowieso allemaal niet naast de deur.
Eigenlijk lijkt ODIN me de leukste, Katwijk vind ik niet echt een sympathieke club.

ODIN is op zich wel grappig met dat kasteel, maar wel een oude bende. Vooral binnen, al hoef je daar natuurlijk niet te zijn.
 

Forza AZ

Well-known member
Mijn voorkeur voor AZ:

Eindhoven-uit (zodat ik m'n lijst van profclubs-uit kan volmaken)
ODIN'59-uit (derby)
OFC-uit (ook soort van derby, want dat veld ligt vlak bij het AZ-trainingscomplex)
 
Bovenaan