noordooster
Well-known member
Tsja, je zou haast denken dat HFC en Rijnsburgse Boys een wanprestatie hebben geleverd door thuis te verliezen van resp. Telstar en Eindhoven.
Tsja, je zou haast denken dat HFC en Rijnsburgse Boys een wanprestatie hebben geleverd door thuis te verliezen van resp. Telstar en Eindhoven.
Ik vond de winst van Telstar eigenlijk wel een stunt.
FC Utrecht door tegen Excelsior '31. Later vanavond het duel tussen Fortuna en ADO, dat gaat dus sowieso een eredivisiewinnaar worden.
Dus dat betekent dat zaterdag in de ballenbak gaan:
14 eredivisieploegen
9 KKD-ploegen
4 2e divisieploegen
5 3e divisieploegen
Voor Janssen niet, dat is de afslag A76 bij Stein.
Ow, zijn we door?FC Utrecht door tegen Excelsior '31. Later vanavond het duel tussen Fortuna en ADO, dat gaat dus sowieso een eredivisiewinnaar worden.
Dus dat betekent dat zaterdag in de ballenbak gaan:
14 eredivisieploegen
9 KKD-ploegen
4 2e divisieploegen
5 3e divisieploegen
@Joost of Forza-AZ: kunnen de Europese ploegen elkaar loten? Of worden die nog 1 ronde uit elkaar gehouden?
Dan wordt het Feyenoord - Spakenburg he. Tenzij er echt crisis is.
Qua terrein is Katwijk dan wel de interessantste optie voor je, Joost. Van de complexen van ODIN '59, OFC en SteDoCo word je niet vrolijk.
Ik heb weinig voorkeur hoor, een vinck is een vinck en het is sowieso allemaal niet naast de deur.
Eigenlijk lijkt ODIN me de leukste, Katwijk vind ik niet echt een sympathieke club.
Mijn voorkeur voor AZ:
Eindhoven-uit (zodat ik m'n lijst van profclubs-uit kan volmaken)
Moet dat met AZ? Ga dan met Jong AZ :duim: