KNVB beker 2018/19

Max

Administrator
Forumleiding
De Ligt is ook nog eens de enige erkende kopper die we in het veld hadden staan. Je zou zeggen dat je daar bij een hoekschop wat extra aandacht voor hebt. Een Tadic of Blind maken niet zo snel een kopdoelpunt.

Die Tagliafico die kan toch ook wel koppen? Maar inderdaad je hoeft er maar weinig in de gaten te houden. Tuurlijk mis je Haps, Botteghin en Van Beek, maar ook vervangers Verdonk, Van der Heijden en Martina hoeven niet dergelijke fouten te maken.
 

Pascallovic

Well-known member
Die Tagliafico die kan toch ook wel koppen? Maar inderdaad je hoeft er maar weinig in de gaten te houden. Tuurlijk mis je Haps, Botteghin en Van Beek, maar ook vervangers Verdonk, Van der Heijden en Martina hoeven niet dergelijke fouten te maken.
Tagliafico is meer een type voor de rebound die hij al dan niet met het hoofd goed kan verwerken. Die kopt hem echt niet eventjes direct binnen met zijn 1.69. Zeg maar zoals hij die 0-2 binnenwerkt gisteren of die afgekeurde 1-0 tegen Real. Dat kan hij. Direct een hoekschop binnen koppen heeft ie volgens mij nog nooit gedaan.
 

Atreides

Well-known member
Die Tagliafico die kan toch ook wel koppen? Maar inderdaad je hoeft er maar weinig in de gaten te houden. Tuurlijk mis je Haps, Botteghin en Van Beek, maar ook vervangers Verdonk, Van der Heijden en Martina hoeven niet dergelijke fouten te maken.

Zowel Blind als Nico zijn gasten die je met hun 1.69 en 1.80 niet zo heel snel naar voren zou sturen als er meer echte koppers zouden zijn.

Nico zou met 1.85 trouwens een sensatie zijn als kopper. Maar die is toch echt 16 centimeter kleiner.
 

Batigoal

Well-known member
Hoezo zijn die lid van de SGP ?

:D

Dat zou in deze regio zomaar kunnen!

Overigens werd de wedstrijd nog enthousiast opgezet door een aantal Feyenoorders, maar uiteindelijk was ik als enige enthousiast over de wedstrijd.

Wel schrikken aan het begin met die bal op de paal en geluk met de corner, maar verder wel een duidelijke overwinning. Hopelijk winnen we nu eens de finale.
 

Atreides

Well-known member
Die daaronder is zo mogelijk nog leuker:


Sven van Beek zoekt nieuwe manieren om zijn ploeg te duperen

‘Je moet blijven innoveren’

25 februari 2019 door Rudolf Julius

Na zijn domme rode kaart tegen PSV is Sven van Beek op zoek naar nieuwe manieren om zijn ploeg te duperen. De Feyenoord-verdediger stond al bekend om zijn slippertjes en eigen doelpunten, maar vindt dat hij moet blijven innoveren.

“Als je steeds hetzelfde blijft doen, stagneer je”, stelt Van Beek. “Dan gaat de concurrentie je nadoen en raak je je voorsprong kwijt. Ik moet dus buiten het kader denken. Nu ik een wedstrijd geschorst word, heb ik daar mooi even de tijd voor.
 
Bovenaan