KNVB beker 2018/19

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat wordt dus vooral op papier een leuke pot, met mooie beelden uit Tilburg. En Ajax wint met 4-1
 

JMD

Well-known member
Dat wordt dus vooral op papier een leuke pot,
Dat zou het met AZ - Ajax ook geweest zijn. De laatste keer dat AZ niet faalde in een bekerfinale was tegen PSV in 2013 (alhoewel het toen ook instortte na de 2-1). Vorig jaar tegen Feyenoord werd ook een mooie wedstrijd verwacht, maar gaf AZ niet thuis. Idem tegen Vitesse het jaar ervoor.
 

Fregge

Well-known member
Ik kon er als neutrale van genieten. De Willem II-ers de hele tijd gehoord en amper het uitvak. Zat nog zo'n typische zeur langs me die vooral op die spits aan het zeiken was. Puur genieten.
 

Atreides

Well-known member
Ajax - Willem II of Willem II - Ajax. Een passend eerbetoon aan het wonder van Arkel.

Mocht Ajax winnen mag Jurgen Streppel van mij de beker wel uitreiken aan gelegenheidsaanvoerder Frenkie.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax - Willem II of Willem II - Ajax. Een passend eerbetoon aan het wonder van Arkel.

Mocht Ajax winnen mag Jurgen Streppel van mij de beker wel uitreiken aan gelegenheidsaanvoerder Frenkie.

:D

Leuk dat enthousiasme van de Willem II-supporters. Je zou ze bijna de bekerwinst gunnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
KNVB beker 2018/19

ah ok dat scheelt dan weer.

Op Vitesse hebben we nog een marge van zeven punten en een minder slecht doelsaldo. Moeten wel over anderhalve week uit in Arnhem. Leuk potje trouwens. We hebben net aangekondigd dat we hun hoofdsponsor overnemen.
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Ik kon er als neutrale van genieten. De Willem II-ers de hele tijd gehoord en amper het uitvak. Zat nog zo'n typische zeur langs me die vooral op die spits aan het zeiken was. Puur genieten.

In het uitvak was de sfeer ook goed, maar kan me voorstellen dat je dat niet hebt gehoord vanaf de andere kant omdat het overstemt werd door de Willem II-supporters. Sfeer was inderdaad erg goed.
 

Forza AZ

Well-known member

de waan

Well-known member
Het is vooral erg raar geformuleerd inderdaad want ongeveer de helft van de clubs (derde divisie en plaatsing via beker) hoeft maar in actie te komen in de eerste kwalificatieronde. Alle clubs uit de Tweede Divisie zijn sowieso vrijgeloot.
 

Forza AZ

Well-known member
Het is vooral erg raar geformuleerd inderdaad want ongeveer de helft van de clubs (derde divisie en plaatsing via beker) hoeft maar in actie te komen in de eerste kwalificatieronde. Alle clubs uit de Tweede Divisie zijn sowieso vrijgeloot.

Het is volgens mij gewoon onmogelijk dat er Tweede Divisie clubs in de 1e voorronde moeten spelen, zelfs als er helemaal geen beloftes in de 1e-3e divisie actief zouden zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Zal men in Zeist al aan het bidden geslagen zijn? Die hebben echt een probleem met de bekerfinale als Ajax 7 mei de return moet afwerken in de halve finale CL.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon de resterende competitiewedstrijden omzetten in reguliere overwinningen van 3-0 per wedstrijd en de bekerfinale op een ander moment spelen. Dan heeft PSV nog volop kans om op doelsaldo kampioen te worden. Moeten ze alleen wel stoppen met dat schijtvoetbal.
 
Bovenaan