Dat zou het met AZ - Ajax ook geweest zijn. De laatste keer dat AZ niet faalde in een bekerfinale was tegen PSV in 2013 (alhoewel het toen ook instortte na de 2-1). Vorig jaar tegen Feyenoord werd ook een mooie wedstrijd verwacht, maar gaf AZ niet thuis. Idem tegen Vitesse het jaar ervoor.Dat wordt dus vooral op papier een leuke pot,
Prima wedstrijd om bij te zijn! Wat een feest was 't!
Gaat Willem II Europees spelen als ze finale verliezen en Ajax kampioen wordt ?
Ajax - Willem II of Willem II - Ajax. Een passend eerbetoon aan het wonder van Arkel.
Mocht Ajax winnen mag Jurgen Streppel van mij de beker wel uitreiken aan gelegenheidsaanvoerder Frenkie.
Nee. Dus als Ajax wint, dan geeft plaats vier ook recht op voorronde EL.
ah ok dat scheelt dan weer.
Ik kon er als neutrale van genieten. De Willem II-ers de hele tijd gehoord en amper het uitvak. Zat nog zo'n typische zeur langs me die vooral op die spits aan het zeiken was. Puur genieten.
https://www.knvb.nl/nieuws/assist-w...cretarissen/54289/de-districtsbeker-deelnemen
De regels voor komend seizoen.
Ik was altijd in de veronderstelling dat ze de 2e divisieclubs die zich al direct voor Q2 plaatsten dat deden op basis van de ranglijst, blijkt dat via 'het lot' te zijn. (of is dat nieuw komend seizoen?)
Het is vooral erg raar geformuleerd inderdaad want ongeveer de helft van de clubs (derde divisie en plaatsing via beker) hoeft maar in actie te komen in de eerste kwalificatieronde. Alle clubs uit de Tweede Divisie zijn sowieso vrijgeloot.