KNVB beker 2018/19

PES5

Administrator
Forumleiding
Ajax is immers de komende 7 dagen vrij. Wat hebben die nu met de competitie in hun hoofd? Daar geloof ik nu niet in. Die focussen zich echt wel volledig op Feyenoord.

Mocht Feyenoord vanavond winnen, dan ligt dat zeker niet aan het feit dat Ajax de focus elders had.

Ik zie alleen Feyenoord niet wederom zo boven zichzelf uitstijgen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ga er ook gewoon vanuit dat de focus vanavond volledig op deze wedstrijd ligt. Die spelers moeten toch ook gek worden van het 0 prijzen in 4 jaar verhaal. Daar willen ze echt geen 0 uit 5 van maken. Ook zullen ze zelf toch ook wel het gevoel hebben iets goed te maken te hebben in de Kuip. Of je wint is een tweede (denk het wel), maar geloof er niks van dat het aan een gebrek aan focus gaat liggen.
 

Atreides

Well-known member
Dat Feyenoord voor een totaal opgefokte Kuip scherper is lijkt me een veilige veronderstelling. Bij Ajax verwacht ik overigens niks anders dan totale focus na die 6-2 en al die dagen rust. Je ziet trouwens bij dit soort (mentale) tweeluiks dat er zelden ??n partij beiden wint.

In die zin gaat de favoriet waarschijnlijk onderuit en staat Ajax weer eens in de finale.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax is immers de komende 7 dagen vrij. Wat hebben die nu met de competitie in hun hoofd? Daar geloof ik nu niet in. Die focussen zich echt wel volledig op Feyenoord.

Mocht Feyenoord vanavond winnen, dan ligt dat zeker niet aan het feit dat Ajax de focus elders had.

Ik zie alleen Feyenoord niet wederom zo boven zichzelf uitstijgen.

Ik had te lang in de zon gezeten denk ik.

HUP AJAX!!!!
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax met de CL-variant: Onana; Mazraoui, de Ligt, Blind, Tagliafico; Schone, de Jong, van de Beek; Ziyech, Tadic en Neres.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zit helaas bij een verjaardag, dus ik ben bang dat ik er niets van kan zien.

Desalniettemin hup Ajax!
 

MWLC

Well-known member
Opstellingen
Feyenoord: Vermeer; St.Juste, Martina, Van der Heijden, Verdonk; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Van Persie, Larsson.
Ajax: Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schone, Van de Beek, De Jong; Ziyech, Tadic, Neres.
 

Abubakari

Well-known member
Hup finaleplaats voor Ajax!

Deze pot leeft bij mij meer dan de wedstrijden tegen Real. De CL winnen we toch niet. Ik wil revanche, ik wil een finale, ik wil de beker.

En de schaal natuurlijk ook.
 
Bovenaan