ik denk dat Feyenoord vrij makkelijk wint.
Voor Feyenoord is dit de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Voor Ajax is de competitie belangrijker en wellicht ook de Champions League. Komt nog bij dat de wedstrijd in een kuip vol met Ajax-haters wordt gespeeld.
Een eckte FC Twente supporter ja. .
. Verder beginnen voorverkopen bij Feyenoord vrijwel altijd op woensdagen of zaterdagen. Als je het daar als Ajax van moet hebben...
Van Beek ging eruit en hopla 0-1Toen van Beek er gisteren uitging moest Vermeer plotseling 9 keer ingrijpen. Echt een topverdediger die van Beek.
Op dit moment hebben we er al twee lopen. Een voor Janssen en een voor vakx. Voor wie wil je nog meer een crowdfunding?
Dat lag niet zo zeer aan Vermeer, maar meer aan de matige afwerking van PSV.Lijkt me sterk dat Vermeer er wederom 9 uitknuppelt. Ajax wint dus.
Vooral van Bergwijn. Dat is duidelijk nog geen Frenkie de Jong.Dat lag niet zo zeer aan Vermeer, maar meer aan de matige afwerking van PSV.
Vooral van Bergwijn. Dat is duidelijk nog geen Frenkie de Jong.
Mag ik ook antwoorden?
Opstelling zal zijn Vermeer, st Juste, Martina, vd Heijden, Haps of Verdonk, Clasie, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Van Persie, Jorgenson/Larsson. De laatste positie is de twijfel wie er exact zal gaan spelen en wat het strijdplan zal zijn. Bij het spelen met Larsson zal de voorhoede meer statisch zijn, bij Jorgenson zullen er meer wisselingen plaatsvinden.
De zwakke punten zijn de echte druk op de verdediging en dan zou Martina of st Juste vrij gelaten moeten worden. De lijnen naar de voorhoede zoveel mogelijk verbreken en het wordt een eitje.
Ik verwacht echter een vrij simpele zege voor Ajax.