KNVB beker 2018/19

Max

Administrator
Forumleiding
Een totale off day van Ajax in combinatie met de beste wedstrijd van Feyenoord van het seizoen. Buiten die wedstrijd om hebben we dit seizoen nog weinig laten zien. Tegen een Ajax die schijnbaar nog een kans heeft tegen Real Madrid, de winnaar van de CL van de afgelopen drie jaar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De wedstrijd tegen psv heeft geen kracht gekost dus ik verwacht een gemotiveerd Feyenoord.

Hierna hebben ze nog maar een potje waarin ze er moeten staan, dus ik mag aannemen dat ze het woensdag kunnen opbrengen om tot het gaatje te gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel jammer dat jullie van Beek en Bijlow niet meer kunnen opstellen.

Van Beek was vorige editie tegen Ajax helemaal niet slecht. Sowieso is het nu wel erg krapjes achterin. Aangezien Bergwijn gisteren toch nooit meer bij de bal had kunnen komen, was het volgens de nieuwe normen slechts een tweede gele kaart.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind Feyenoord ook niet favoriet. Tuurlijk wonnen wij de laatste Klassieker erg overtuigend, maar aan het einde van de rit heeft Ajax op bijna elke positie een betere speler dan Feyenoord en kan ik me niet voorstellen dat ze zich bij Ajax weer zo willoos naar de slachtbank laten leiden.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ga ervanuit dat ze bij Ajax wat eergevoel in de donder hebben en dat ze er na die 6-2 op gebrand zijn om wat te recht te zetten door middel van het winnen van de wedstrijd.
 
Bovenaan