KNVB beker 2018/19

JMD

Well-known member
Hoeveel hulp Ajax krijgt ... niet meer bij te houden dit seizoen. Ongelooflijk.

Onrecht voor Feyenoord.

Onrecht en pech inderdaad ja. Maar ik kan me voorstellen dat Blom die corner geeft. Vanaf het beeld van achter lijkt het een perfecte tackle waarbij de bal gespeeld wordt. Dat Tadic de bal nog raakt is alleen vanaf de goal te zien.

Maar verder ook wat SM zegt: er wordt totaal niet verdedigd. De Ligt loopt als enige naar de bal toe. Is dat nou weer Martina die (net als bij Lozano zondag) verwacht dat de bal wel naar hem toekomt en in zijn rug verrast wordt?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Onrecht en pech inderdaad ja. Maar ik kan me voorstellen dat Blom die corner geeft. Vanaf het beeld van achter lijkt het een perfecte tackle waarbij de bal gespeeld wordt. Dat Tadic de bal nog raakt is alleen vanaf de goal te zien.

Maar verder ook wat SM zegt: er wordt totaal niet verdedigd. De Ligt loopt als enige naar de bal toe. Is dat nou weer Martina die (net als bij Lozano zondag) verwacht dat de bal wel naar hem toekomt en in zijn rug verrast wordt?

Op het moment dat de corner moet worden genomen weet de VAR het al.
 

vakx2.0

Banned
Ajaxje moet door de KNVB worden geholpen omdat ze - ach gossie - zo'n druk programmaatje hebben.
Ajaxje moet door Blommetje worden geholpen om te kunnen scoren tegen Feyenoord.
Ajaxje kan het nou nooit eens gewoon zelf en op eigen kracht.
 

Pascallovic

Well-known member
Maar verder ook wat SM zegt: er wordt totaal niet verdedigd. De Ligt loopt als enige naar de bal toe. Is dat nou weer Martina die (net als bij Lozano zondag) verwacht dat de bal wel naar hem toekomt en in zijn rug verrast wordt?
Dat was Verdonk.
 

JMD

Well-known member
Op het moment dat de corner moet worden genomen weet de VAR het al.

Klopt, maar die mag niet ingrijpen hierop. Is zo vastgelegd. Idem bij een gegeven vrije trap die er geen is, ook dan mag de VAR niet ingrijpen.
 
Bovenaan