KNVB beker 2018/19

de waan

Well-known member
Ja, ze zullen vast niet trainen bij het licht van autokoplampen.

Ik bedoelde op het hoofdveld uiteraard.
 

Unregistere

Well-known member
Voor 2e divisie zullen de eisen qua licht wel minder zijn dan voor de KNVB-beker.

Dat had Alcides ook. Die speelden in de Hoofdklasse een wedstrijd in de avond maar tegen AZ kon dat niet in de beker.

In de KNVB Beker heb je ook met de eisen van FOX te maken. Die zijn vrij streng, zeker als ze een (wat langer gedeelte) van het duel willen uitzenden.
 

Unregistere

Well-known member
1000 is wel veel!

Bij ons zijn er 9 supportersbussen gevuld. En dan gaat de BC nog met een behoorlijke afvaardiging, terwijl spelers en begeleiding kaarten konden kopen voor een ander vak en daar zijn er ook nog flink wat van verkocht. FC Utrecht zelf verwacht dat er rond de 10.000 mensen zullen zijn, da's best netjes.
 

Forza AZ

Well-known member
1000 is wel veel!

Bij ons zijn er 9 supportersbussen gevuld. En dan gaat de BC nog met een behoorlijke afvaardiging, terwijl spelers en begeleiding kaarten konden kopen voor een ander vak en daar zijn er ook nog flink wat van verkocht. FC Utrecht zelf verwacht dat er rond de 10.000 mensen zullen zijn, da's best netjes.

Seizoenkaarthouders hebben bij Utrecht volgens mij vrij toegang. Dat scheelt toch altijd aardig wat toeschouwers..
 

Atreides

Well-known member
Ajax gaat tegen de Eagles spelers sparen. Zou mooi zijn dat ten Hag in elk geval de volgende spelers speelminuten geeft:

Kristensen, Wober, Schuurs, van de Beek (als ie wil), Eiting (mits fit), Gravenberch, Neres, Huntelaar en Labyad.
Misschien ene inval beurtje voor gasten als Cerny/Ekkelenkamp/Lang/de Wit.

Edit: doe die Lamprou er ook maar in gezien de last van Onanan van zijn schouder
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Gaan ze nog zo'n superorigineel filmpje maken met een echte amateurspeler die op de wedstrijddsg nog om half vijf 's morgens op de steiger staat?
 

Joost

Well-known member
Na bijna 20 jaar ga ik vanavond voor het eerst een bekerwedstrijd van Roda missen.

Na een helse nacht ga ik niet vanavond na het werk nog twee keer twee en 'n half uur naar Urk.
Erg jammer want dit was een prachtloting.
 

Unregistere

Well-known member
Gaan ze nog zo'n superorigineel filmpje maken met een echte amateurspeler die op de wedstrijddsg nog om half vijf 's morgens op de steiger staat?

Ze hebben wel een lijstje met beroepen opgevraagd, maar die waren kennelijk niet interessant genoeg voor zo'n item. Heb er niks meer van gehoord in elk geval. Selectie is inmiddels ook dusdanig verjongd dat bijna de helft nog student is, dus dat is denk ik sowieso niet boeiend genoeg voor Fox.
 
Bovenaan