KNVB Beker -- (2017-2018)

JMD

Well-known member
En zo is dus zeker dat de 4 halve finalisten allemaal eredivisionisten zijn. Dat is voor het eerst in 3 seizoenen.
 

Forza AZ

Well-known member
En zo is dus zeker dat de 4 halve finalisten allemaal eredivisionisten zijn. Dat is voor het eerst in 3 seizoenen.

Gunstig voor de kansen van AZ (en Feyenoord) op Europees voetbal dat Twente door is.

Ik hoop natuurlijk dat we zelf de beker winnen (en/of 3e worden), maar mocht dat niet gebeuren dan is de kans groter dat de 4e plaats in de competitie ook recht geeft op Europees voetbal. Twente mag bij bekerwinst immers niet Europa in, en dat ticket gaat dan naar de nummer 4.
 

Mommiej

Well-known member
Ik feliciteer AZ alvast vanavond, PEC heeft weer wagonlading aan geblesseerde spelers, waaronder Thomas en Saymak, daarnaast heeft het ook niemand achterin over met de 3 geblesseerde linksbacks.
 

gevegt

Well-known member
Ik feliciteer AZ alvast vanavond, PEC heeft weer wagonlading aan geblesseerde spelers, waaronder Thomas en Saymak, daarnaast heeft het ook niemand achterin over met de 3 geblesseerde linksbacks.

Als AZ dit niet wint is het gewoon een schande.

Hup PEC!
 

JMD

Well-known member
Boer er met rood vanaf. Is die nu ook zaterdag voor de competitie tegen PSV geschorst?
 
Bovenaan