Ik zal onder het genot van gratis bier ook wel even kijken.Laat jij - als ooggetuige ter plaatse - PES5 etc. nog even even weten of ze gelijk hadden en dat het stadion inderdaad voor 2/3 met kinderen gevuld is woensdag?
Ik zal onder het genot van gratis bier ook wel even kijken.Laat jij - als ooggetuige ter plaatse - PES5 etc. nog even even weten of ze gelijk hadden en dat het stadion inderdaad voor 2/3 met kinderen gevuld is woensdag?
Ik zal onder het genot van gratis bier ook wel even kijken.
Ik zal onder het genot van gratis bier ook wel even kijken.
Dan blijf ik thuis.In verband met de 20.000 aanwezige kinderen, wordt er ranja geserveerd.
Nee, ik zit niet altijd braaf in het Philipsstadion. Daarvoor woon ik er nu te ver vandaan. Maar ik heb het wel jaren gedaan ja... ook midweeks.
Maar daar gaat het niet om. Het is puur een kwestie van ruimte... je kunt niet alles naar het voorjaar opschuiven. Dat past simpelweg niet op de kalender.
Als je zelf niet in een stadion zit, dan kun je wellicht wel een toontje lager zingen of iets wel of niet prettig is. Verder zal je qua reistijd technisch niet veel verder van het Philipsstadion wonen dan supporters die wel doordeweeks gaan.
Wat 'n gelul. Ik heb ruim 10 jaar lang 'midweeks' gezeten en daar geen moment over gezeurd zoals jij nu. Qua reistijd, doordeweeks, zit ik op ruim 2 uur van Eindhoven momenteel. Soms langer (bij codes geel, oranje en rood). In het weekend tuf ik er in anderhalf uur naar toe.
Dit zijn alle vrije midweken dit seizoen (weken waarin geen interlands en Europacup gespeeld wordt):Dat snap ik, maar zijn er echt geen vrije midweken in warmere maanden?
En heeft het meer te maken met de schappelijke prijzen (voor 15 euro ben je erbij)
En geeneens geen verwarming nie!
Ook dat nog!
En die hebben het weer afgekeken van VVV, want die doen dat ook.Dat is slim afgekeken van Ajax die doen dat ook altijd voor zulke wedstrijden.
Is de rekening niet betaald ,of is er achterstallig onderhoud ?
Huis-Noordwijkerhout 2u26.
Maar ik ben er wel bij donderdag.
Het blijft hetzelfde. Net als nu zijn er ook weer 4 periodes voor interlands tijdens het seizoen (september, oktober, november en maart). Alleen worden er in plaats van de meeste oefeninterlands nu wedstrijden voor de Nations League gespeeld.De agenda is gewoon echt te vol. Gaat het nog beter worden met de nieuwe opzet van interlandvoetbal?
En die hebben het weer afgekeken van VVV, want die doen dat ook.
Ik ga eens een rijtje voorspellingen doen... altijd leuk.
PEC Zwolle - NEC 3-1
SC Cambuur - GVVV 1-2
Willem II - RKC Waalwijk 4-0
PSV - VVV-Venlo: 1-1 (VVV wint na penalties)
Fortuna Sittard - AZ 1-4
FC Twente - Ajax 0-2