KNVB Beker 2016/17

Forza AZ

Well-known member
Ik zou klaar staan op het tijdstip dat de verkoop open gaat.
Lijkt erop dat er niet heel veel kaarten meer over zijn bij Vitesse na ruim 2,5 uur verkoop. Dus als je tot dinsdag moet wachten zou het te laat kunnen zijn voor delmaestro. Kent hij geen SCC-houder die nog een kaart over heeft (per SCC kunnen er bij Vitesse 2 kaarten besteld worden)?
 

delmaestro

Well-known member
Lijkt erop dat er niet heel veel kaarten meer over zijn bij Vitesse na ruim 2,5 uur verkoop. Dus als je tot dinsdag moet wachten zou het te laat kunnen zijn voor delmaestro. Kent hij geen SCC-houder die nog een kaart over heeft (per SCC kunnen er bij Vitesse 2 kaarten besteld worden)?

Ja die ken ik wel. Alleen wil ik 12 kaarten kopen, en 6 stuks SCC's heb ik niet beschikbaar. Wel zo leuk om allemaal bij elkaar te zitten, en tevens wil ik voorkomen dat ik moet loten omdat ik maar 4 kaarten heb voor 12 gegadigden.

Bedankt voor jullie input!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou verwachten dat ze gewoon omruilbewijzen verkopen en die je daarna omruilt tegen kaarten voor specifieke vakken.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik zou verwachten dat ze gewoon omruilbewijzen verkopen en die je daarna omruilt tegen kaarten voor specifieke vakken.
Nee, bij AZ moet je ook samen boeken als je bij elkaar in het stadion (en de bus) wilt zitten. Bij ons is dat minder een probleem omdat per seizoenkaart er 4 kaarten kunnen worden gekocht, in tegenstelling tot 2 bij Vitesse.
 

delmaestro

Well-known member
Ik heb uiteindelijk 8 kaarten weten te kopen via 4 geleende seizoenkaarten. Heel blij mee. Smetje is dat er uiteindelijk 10 man mee wilden, dus ik mag er 2 gaan teleurstellen...
 

erka

Well-known member
Bij ons werden de kaarten in fasen verkocht en elke fase was zo uitverkocht.

Wij zijn uiteindelijk met een hele groep op scheidsrechterskaarten van de KNVB geweest aan de lange zijde. Waar het ook volledig Grunn was toen.
 

delmaestro

Well-known member
Bij ons werden de kaarten in fasen verkocht en elke fase was zo uitverkocht.

Wij zijn uiteindelijk met een hele groep op scheidsrechterskaarten van de KNVB geweest aan de lange zijde. Waar het ook volledig Grunn was toen.

Fantastisch dat je dat gelukt is, heb je nog mooie plekken ook! Ik heb zulke lijntjes helaas niet...
 

ALenstra

Well-known member
Mijn enige bekerfinale was Roda JC-SC Heerenveen. Er waren kaarten over en die werden door Amstel Bier in de general sale gegooid. Kwam ik wel in een vak met neutralen en Limburgers.
 

erka

Well-known member
Fantastisch dat je dat gelukt is, heb je nog mooie plekken ook! Ik heb zulke lijntjes helaas niet...

Ken je niemand bij een voetbalclub die jeugdscheidsrechter is ofzo? Zo iemand kan max 10 kaarten bestellen voor die vakken. Althans dat was bij ons wel zo.
 

delmaestro

Well-known member
Ken je niemand bij een voetbalclub die jeugdscheidsrechter is ofzo? Zo iemand kan max 10 kaarten bestellen voor die vakken. Althans dat was bij ons wel zo.

Nope. Ben een passieve, luie beeldbuisfan, die nog maar af en toe in een stadion komt nu er een kleine man thuis rondscharrelt. Wij hebben in Huissen alleen RKHVV en Jonge Kracht, en daar ken ik hooguit een hoop spelers, geen scheidsrechters of andere officials...
 

Joost

Well-known member
Nope. Ben een passieve, luie beeldbuisfan, die nog maar af en toe in een stadion komt nu er een kleine man thuis rondscharrelt. Wij hebben in Huissen alleen RKHVV en Jonge Kracht, en daar ken ik hooguit een hoop spelers, geen scheidsrechters of andere officials...

Die spelers zullen ongetwijfeld wel iemand kennen bij de club die geregistreerd scheidsrechter is.
 

delmaestro

Well-known member
Ik heb mijn linkje te pakken. Een vriend van mijn pa kent een ex-jeugdspeler, wiens vriendin stage loopt bij de club. Twee kaarten op de lange zijde zijn bijna binnen :D
 

Forza AZ

Well-known member
Had niet zo'n massale belangstelling verwacht bij AZ. Nu al 13.000 kaarten verkocht binnen 4 uur. Dat ging 4 jaar geleden volgens mij een stuk minder snel.
AZ verwacht dat het morgen uitverkocht is, misschien al voordat de clubcardhouders om 19.00u aan de beurt zijn.
 

Forza AZ

Well-known member
Nu zelfs al uitverkocht. Dat is wel erg snel. :duim:

Al lees ik wel verhalen dat ondanks dat ze vanavond pas aan bod zouden komen, clubcard houders gisteren ook al aan kaarten konden komen. Was dus blijkbaar nogal chaotisch de kaartverkoop. Zelf niets van gemerkt want ik had de kaarten om 19.03u al binnen.
 

delmaestro

Well-known member
Nu zelfs al uitverkocht. Dat is wel erg snel. :duim:

Al lees ik wel verhalen dat ondanks dat ze vanavond pas aan bod zouden komen, clubcard houders gisteren ook al aan kaarten konden komen. Was dus blijkbaar nogal chaotisch de kaartverkoop. Zelf niets van gemerkt want ik had de kaarten om 19.03u al binnen.

Dat krijg je met zo'n aansprekende tegenstander :D
 
Bovenaan