SanMark.
Well-known member
329 zenders gezapt, maar niets tegengekomen.
Ik kijk nu gewoon naar good old TT.
Ajacied.
329 zenders gezapt, maar niets tegengekomen.
Ik kijk nu gewoon naar good old TT.
Ajacied.
En op het Friesche knopje gedrukt.
Het leeft wel merk ik.
De beker interesseert toch niemand een klap? Ja, een paar verdwaalde Feyenoorders omdat ze dan weer eens een prijs winnen.
675 man naar Utrecht vanavond. Ben benieuwd. Stunt zou echt gaaf zijn, zou eerste keer halve finale zijn.
Zou wel mooi zijn. De ideale loting zou dan Cambuur - Sparta en Heerenveen - Vitesse/Feyenoord zijn voor de 1/2e finale.
Volgens mij zijn er voor het uitvak 730 kaarten verkocht en niet 1100. Evengoed een mooi aantal. Dat er totaal maar 9000 kaarten zijn verkocht is inderdaad schandalig weinig. Geen idee wat AZ nog meer moet doen om toeschouwers naar beker en EL-wedstrijden te trekken. Kaarten waren nu al voor €10,- (voor seizoenkaarthouders) en €12,50 voor anderen te koop.In Heerenveen leeft het wel, alle 1100 kaarten zijn verkocht en ook in de thuisvakken zitten een flink aantal mensen uit Friesland (AZ heeft een x aantal vakken naast het uitvak beschikbaar gemaakt). Bij AZ staat de teller op 9000, dat valt toch wat tegen dan.
@scHeerenveen 6 u6 uur geleden
@laiperd 730 supporters steunen ons vanavond, geweldig! #coybiwab
Nog beter: Utrecht-Vitesse en AZ-Sparta.Utrecht - Feyenoord en AZ - Sparta
Ik help mee met reteketetten.Nog beter: Utrecht-Vitesse en AZ-Sparta.
Maar eerst vanavond maar eens zien te winnen van Heerenveen. Dat gaat nog een hele klus worden.