Ondanks klote tijdstip toch al 600 kaarten verkocht, netjes. Ben benieuwd, hopelijk kunnen we stunten.
Voor de winnaar van AZ-Heerenveen zou dat goed zijn inderdaad. De verliezer moet juist hopen dat Feyenoord de beker gaat winnen, zodat de 4e plek in de competitie ook recht geeft op EL.Mooie kans voor de subtoppers om de beker (weer) te pakken. Hopen dat Feyenoord er uit vliegt in ieder geval
Hoppa, en wij hebben Lewis Baker terug doordat de straf van de rode kaart is ingekort naar 1 duel.
Dat betekent dat wij met hetzelfde middenveld kunnen spelen als afgelopen weekend tegen Twente, dat een goede indruk maakte. En dat tegen een middenveld van Feyenoord zonder El Ahmadi (Afrika cup) en Vilhena (geschorst). Hoe gaat Feyenoord dit invullen? Voorin Elia, Jorgensen en Berghuis, en daarachter Toornstra, Kuyt en Vejinovic? Of mis ik een optie?
Misschien dat we dan toch nog wat potten kunnen breken op het middenveld, maakt de wedstrijd wellicht weer iets spannender...
Mooie kans voor de subtoppers om de beker (weer) te pakken. Hopen dat Feyenoord er uit vliegt in ieder geval
Vd Heijden komt toch handelingssnelheid tekort voor het middenveld? Dat zie ik niet gebeuren.
Fries!
Gaat inderdaad niet gebeuren. In principe zoals tegen Roda JC en als er een ander op het middenveld komt te staan, dan is het Vejinovic, Gustafson of Tapia die aan de beurt zijn.
Het is niet te zien op mijn tv, dus is het niet te zien.
Zet hem eens aan dan .