Het was de tweede ronde Abu. Eerste ronde is alleen voor de amateurs.
Als je t zo bekijkt wel maar je zaait zo wel veel verwarring.Het was dus de eerste ronde waarin FC Groningen mee deed. Dan had Groningen er na 1 ronde uit gelegen.
Klopt dus precies wat ik zeg.
Wat is je punt?Vitesse gaat failliet. Is dat nog niet bekend dan?
Vitesse gaat failliet. Is dat nog niet bekend dan?
Wat is je punt?
Hoeveel spelers al rood hebben mag overigens nooit een criterium zijn om een kaart wel of niet te trekken.
Maar de rode kaarten hebben dus ook geen consequenties aangezien alle drie de spelers volgend seizoen in een andere competitie spelen...?
Wat is je punt?
Hoeveel spelers al rood hebben mag overigens nooit een criterium zijn om een kaart wel of niet te trekken.
Huurlingen bij Utrecht? Willem II bedoel je? Het is toch een feit dat Vitesse een handelsclub is? Kashia vertrekt op zeker en die andere jongens willen ook weleens verder kijken. Loopt helemaal leeg die club. Mijn punt was dat de rode kaarten zo geen consequenties hebben voor de rest van het huidige seizoen. Of heb ik dat mis?
Het is toch een feit dat Vitesse een handelsclub is? Kashia vertrekt op zeker en die andere jongens willen ook weleens verder kijken. Loopt helemaal leeg die club.
Het zal allemaal wel. Ik heb niks met jouw club en zal er ook nooit iets mee hebben. Ik vind de constructie gewoon niet handig en het spreekt me niet aan. Chelsea II is het geworden. Met Chelsea heb ik overigens ook niks. Heerlijk dat t dit seizoen totaal niet loopt nog. Haal ik veel voldoening uit.
Het is ook geen discussie. Wordt tijd dat er consequenter wordt gefloten. Maar als dat dus rood was is die handsbal van Kashia zeker geel. Heel simpel.
Gehuurde spelers leveren je niks op. Spelers die van jezelf zijn wel. Volgens mij is de tendens de afgelopen 2 jaar (ik noem specifiek 2 jaar, omdat sindsdien Jordania is vertrokken, wat een beleidswijziging heeft opgeleverd) dat Vitesse loert op transfervrije buitenkansjes, wiens salarissen worden betaald door o.a. de transferwinst van verkochte spelers van de periode daarvoor.
Voorbeeld binnen de landsgrenzen: Bosz neemt in 2013 Vejinovic transfervrij mee naar Arnhem, Vejinovic speelt hier twee jaar, en wordt aan Feyenoord verkocht. Van dat geld wordt het salaris van een nieuwe transfervrije speler, Michael van der Werff, betaald. Dit kan mede, omdat het langetermijnplan sinds twee jaar is, de salarissen structureel te verlagen. Een beleidsbepaling die we overal in Nederland zien. Het grote verschil met Jordania, waar salarissen spelers, of noem ze gelukszoekers, over de streep trok.
Echter, met mindere financi?le mogelijkheden moet je ook creatiever zijn, en dat heeft bijvoorbeeld de samenwerking met Chelsea vergroot. Vijf jaar geleden huurden we er nog maar 3, nu zijn het er al 5. Daar staat tegenover dat we wel doelgerichter een speler kunnen kiezen op een positie die we nodig hebben. Dus als de jeugdopleiding, de huidige eigen selectie, of de scouting naar transfervrije spelers voor ene bepaalde positie, niets opleverd, dan wordt Chelsea geraadpleegd...