SanMark.
Well-known member
Het is echt verschrikkelijk.
Het is op dit moment heerlijk om teletekst supporter te zijn.
Het is echt verschrikkelijk.
Wereldgoal Heitinga!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ajax tegen De Graafschap, wat een heerlijke fantastische wedstrijd. Liverpool-Milan, finale CL is er niets bij.
Er gebeurt van alles, echt de vonken vliegen er van af. De entourage, de sfeer, echt een geweldige pot!
Het is op dit moment heerlijk om teletekst supporter te zijn.
Ik had ergens gelezen dat er vluchtelingen naar binnen mochten, nu weet ik niet wat een grotere straf is voor die gasten, 7000 euro betalen voor de oversteek of dit schouwspel meemaken.
Ik had ergens gelezen dat er vluchtelingen naar binnen mochten, nu weet ik niet wat een grotere straf is voor die gasten, 7000 euro betalen voor de oversteek of dit schouwspel meemaken.
Ik had ergens gelezen dat er vluchtelingen naar binnen mochten, nu weet ik niet wat een grotere ellende is voor die gasten, 7000 euro betalen voor de oversteek of dit schouwspel meemaken.
Man of the match
Weet Amnesty International hiervan? Dit is echt een schande.
Ik verwacht morgen een item bij DWDD, met op zijn minst een jankende Cladia de Breij en Halina Reijn die de tranen niet in bedwang kunnen houden, Nico Dijkshoorn speelt een moppie muziek samen met Typhoon en Henny Vrienten om zo nog de pijn voor die gasten enigszins te verlichten, athans dat denkt Nico, niet wetende dat zijn gejank en getokkel op een gitaar die vluchtelingen nog verder over de klink jaagt.
En dan moeten we dus niet verbaasd zijn als er straks naar aanleiding van deze wedstrijd er vluchtelingen een Thalys in rennen om hier weer zo snel mogelijk weg te kunnen.
Hahaha ja hier kan ik niet over heen!Ik verwacht morgen een item bij DWDD, met op zijn minst een jankende Cladia de Breij en Halina Reijn die de tranen niet in bedwang kunnen houden, Nico Dijkshoorn speelt een moppie muziek samen met Typhoon en Henny Vrienten om zo nog de pijn voor die gasten enigszins te verlichten, athans dat denkt Nico, niet wetende dat zijn gejank en getokkel op een gitaar die vluchtelingen nog verder over de klink jaagt.
En dan moeten we dus niet verbaasd zijn als er straks naar aanleiding van deze wedstrijd er vluchtelingen een Thalys in rennen om hier weer zo snel mogelijk weg te kunnen.
Ben wel benieuwd naar de reactie van Bosz na vanavond.
Ik ook! Die gast moet helemaal gek geworden zijn.Ben wel benieuwd naar de reactie van Bosz na vanavond.