KNVB-beker 2015/16

JMD

Well-known member
Anders schop je even iemand op de middellijn omver bij een 2-0 voorsprong. Hoe dom ben je dan??
 

inhethoekje

Active member
Ajax tegen De Graafschap, wat een heerlijke fantastische wedstrijd. Liverpool-Milan, finale CL is er niets bij.
Er gebeurt van alles, echt de vonken vliegen er van af. De entourage, de sfeer, echt een geweldige pot!

Ik had ergens gelezen dat er vluchtelingen naar binnen mochten, nu weet ik niet wat een grotere ellende is voor die gasten, 7000 euro betalen voor de oversteek of dit schouwspel meemaken.

edit:

Ik denk overigens beide, heb je 7000 euro betaald, zit je godbetert het (of Allah) in de Arena naar Ajax-de Graafschap te gluren, 7000 euro voor betaald!
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ik had ergens gelezen dat er vluchtelingen naar binnen mochten, nu weet ik niet wat een grotere straf is voor die gasten, 7000 euro betalen voor de oversteek of dit schouwspel meemaken.

Mwah, zo goed is de Syrische competitie nou ook weer niet hoor. Dus dit is gewoon beter dan ze ooit gezien hebben.
 

JFK

Well-known member
Ik had ergens gelezen dat er vluchtelingen naar binnen mochten, nu weet ik niet wat een grotere straf is voor die gasten, 7000 euro betalen voor de oversteek of dit schouwspel meemaken.

Weet Amnesty International hiervan? Dit is echt een schande.
 

SanMark.

Well-known member
Ik had ergens gelezen dat er vluchtelingen naar binnen mochten, nu weet ik niet wat een grotere ellende is voor die gasten, 7000 euro betalen voor de oversteek of dit schouwspel meemaken.

Die zoeken een gammel bootje op en gaan met de noodgang terug naar Syrie.
 

JMD

Well-known member
12 ploegen uit de eredivisie hebben de volgende ronde gehaald (van de maximaal 13). 5 uitgeschakeld door een eredivisionist (Twente, Cambuur, Graafschap, Vitesse, Feyenoord of PEC), ADO door Genemuiden.
9 eerstedivisieploegen zitten morgen in de koker
Betekent dus dat maar liefst 11 amateurploegen de volgende ronde halen. Voor mijn gevoel erg veel, of bedriegt het gevoel?
 

inhethoekje

Active member
Weet Amnesty International hiervan? Dit is echt een schande.

Ik verwacht morgen een item bij DWDD, met op zijn minst een jankende Claudia de Breij en Halina Reijn die de tranen niet in bedwang kunnen houden, Nico Dijkshoorn speelt een moppie muziek samen met Typhoon en Henny Vrienten om zo nog de pijn voor die gasten enigszins te verlichten, althans dat denkt Nico, niet wetende dat zijn gejank en getokkel op een gitaar die vluchtelingen nog verder over de klink jaagt.

En dan moeten we dus niet verbaasd zijn als er straks naar aanleiding van deze wedstrijd er vluchtelingen een Thalys in rennen om hier weer zo snel mogelijk weg te kunnen.
 

Hankie

Well-known member
Ik verwacht morgen een item bij DWDD, met op zijn minst een jankende Cladia de Breij en Halina Reijn die de tranen niet in bedwang kunnen houden, Nico Dijkshoorn speelt een moppie muziek samen met Typhoon en Henny Vrienten om zo nog de pijn voor die gasten enigszins te verlichten, athans dat denkt Nico, niet wetende dat zijn gejank en getokkel op een gitaar die vluchtelingen nog verder over de klink jaagt.

En dan moeten we dus niet verbaasd zijn als er straks naar aanleiding van deze wedstrijd er vluchtelingen een Thalys in rennen om hier weer zo snel mogelijk weg te kunnen.

Hopelijk gaan ze niet op de toilet zitten.
 

JFK

Well-known member
Ik verwacht morgen een item bij DWDD, met op zijn minst een jankende Cladia de Breij en Halina Reijn die de tranen niet in bedwang kunnen houden, Nico Dijkshoorn speelt een moppie muziek samen met Typhoon en Henny Vrienten om zo nog de pijn voor die gasten enigszins te verlichten, athans dat denkt Nico, niet wetende dat zijn gejank en getokkel op een gitaar die vluchtelingen nog verder over de klink jaagt.

En dan moeten we dus niet verbaasd zijn als er straks naar aanleiding van deze wedstrijd er vluchtelingen een Thalys in rennen om hier weer zo snel mogelijk weg te kunnen.
Hahaha ja hier kan ik niet over heen!
 

JMD

Well-known member
Berkum - Cuijk leek een prooi voor Berkum te worden, het stond 4-3 voor, maar Cuijk maakte gelijk, en dus gaat ook deze pot naar strafschoppen, alweer de 6e van deze speelronde.
 
Bovenaan