Klimaatterreur

ALenstra

Well-known member
NGO's zijn toch van die clubjes waarin vooral linkse organisaties een flinke vinger in de pap hebben?
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik verbaas mij er altijd wel over hoe neo-liberaal en kapitalistisch de wereld is vergeleken met hoeveel mensen alles maar links noemen. De macht van 'links' wordt zo schromelijk overschat.
 

JFK

Well-known member
Ik verbaas mij er altijd wel over hoe neo-liberaal en kapitalistisch de wereld is vergeleken met hoeveel mensen alles maar links noemen. De macht van 'links' wordt zo schromelijk overschat.

Het is allemaal de schuld van Joop den Uyl.
 

SanMark.

Well-known member
Welke vrije media ? Degene die aan het parafraseren is of die tot drie keer toe gecorrigeerd moet worden over marokkaan verdelgers ? Of die net de stukjes knipt uit media momenten van Trump zodat het allemaal net wat anders lijkt ? Of de media die een divibokaal in het leven hebben geroepen ? Of de media die elke avond een D66 er laat opdraven op prime time tv ? Of de media die een terrorist betalen voor een reclame filmpje van een uur ? Ja die is lekker onafhankelijk.
 

Atreides

Well-known member
En jij hebt het over een naam die de onafhankelijkheid moet bevestigen. Geef ik je een naam terug waar dat zeker niet het geval was.

Ik heb je ook hun missie en werk laten zien (wat je ongetwijfeld niet gelezen zal hebben gelet op je toon). Maar goed die ellenlange waslijst aan bronnen spreekt lijkt me boekdelen.
 

Atreides

Well-known member
Welke vrije media ?

Je maakte net een vergelijking met de DDR. Daar zijn onvrije media, hier zijn vrije media. Waarbij alleen al binnen de NPO 11 omroepen zijn en een veelvoud aan programma's.

Ja die is lekker onafhankelijk.

Het mooie van vrije media is dat ze elk een eigen standpunt mogen innemen waardoor het geluid van POWNED niet automatisch het geluid is van de rest. Ondanks dat San Mark het geluid van POWNED veel fijner vindt.
 

SanMark.

Well-known member
Ik maak een vergelijking om wat er in de naam staat als reactie op wat jij zegt. Jij haalt er dan zoals gewoonlijk weer allerlei andere dingen bij.

Nu nog even de kleur bruin gebruiken en het plaatje is weer compleet.
 

Atreides

Well-known member
Ik maak een vergelijking om wat er in de naam staat als reactie op wat jij zegt. Jij haalt er dan zoals gewoonlijk weer allerlei andere dingen bij.

Nu nog even de kleur bruin gebruiken en het plaatje is weer compleet.

Jij doet het voorkomen alsof de EU rete corrupt is. Terwijl het algemeen bekend is dat Europa en in het bijzonder West-Europa relatief weinig corrupt is.

Daarna ga je moeilijk lopen doen over een een instantie die al jaren in de algemene media stat.

Het past in elk geval mooi in het rijtje waarin je denkt dat Nederland een plaatsje of 80 lager zou staan op allerlei internationale vergelijkingen en waarin je denkt dat wetenschap niet onafhankelijk is.
 

SanMark.

Well-known member
Jij doet het voorkomen alsof de EU rete corrupt is. Terwijl het algemeen bekend is dat Europa en in het bijzonder West-Europa relatief weinig corrupt is.

Daarna ga je moeilijk lopen doen over een een instantie die al jaren in de algemene media stat.

Het past in elk geval mooi in het rijtje waarin je denkt dat Nederland een plaatsje of 80 lager zou staan op allerlei internationale vergelijkingen en waarin je denkt dat wetenschap niet onafhankelijk is.

Straks ga je nog beweren dat er journalisten ook niet betaald worden door de EU ?

En nog ga je voorbij aan het feit wat ik zeg.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan