Dat betekent echter niet dat dat voor deze club ook automatisch geldt.
Ik verbaas mij er altijd wel over hoe neo-liberaal en kapitalistisch de wereld is vergeleken met hoeveel mensen alles maar links noemen. De macht van 'links' wordt zo schromelijk overschat.
Klopt, alleen Atreides noemt het een typische NGO, dan krijg ik toch al wat wantrouwen.
Jij vraagt je af wat het doel is van een anti-corruptie ngo. Niet echt ‘rocket science’ die willen corruptie aanpakken.
Ja en de DDR was democratisch.
Misschien moet je eens wat minder alu-hoedje worden en gewoon zélf eens kritisch kijken.
In een land met vrije media wordt deze club namelijk wel als fatsoenlijke bron gezien:
https://www.google.com/search?clien...hUKEwjvpvK94fHpAhXHyKQKHcAlCCwQ4dUDCAs&uact=5
En jij hebt het over een naam die de onafhankelijkheid moet bevestigen. Geef ik je een naam terug waar dat zeker niet het geval was.
Welke vrije media ?
Ja die is lekker onafhankelijk.
Ik maak een vergelijking om wat er in de naam staat als reactie op wat jij zegt. Jij haalt er dan zoals gewoonlijk weer allerlei andere dingen bij.
Nu nog even de kleur bruin gebruiken en het plaatje is weer compleet.
Jij doet het voorkomen alsof de EU rete corrupt is. Terwijl het algemeen bekend is dat Europa en in het bijzonder West-Europa relatief weinig corrupt is.
Daarna ga je moeilijk lopen doen over een een instantie die al jaren in de algemene media stat.
Het past in elk geval mooi in het rijtje waarin je denkt dat Nederland een plaatsje of 80 lager zou staan op allerlei internationale vergelijkingen en waarin je denkt dat wetenschap niet onafhankelijk is.
Wat vinden we van de bevindingen van Remkes?
Mooi zo. Eindelijk gebeurd er iets.