Ook hier ga ik weer gelijk in krijgen.
Leve het groen, PSV nooit meer kampioen?En de boeren? Die gaan gewoon door met hun vervuilende tractors.
'We' willen het klimaat/natuur/milieu redden alleen zijn de oplossingen vaak schadelijker dan wat er is, behalve dan weer voor een klein select groepje dat er kapitalen mee verdient.Wat hebben vogels met het klimaat te maken?
Doel je op die boeren waar de molens op het land staan?'We' willen het klimaat/natuur/milieu redden alleen zijn de oplossingen vaak schadelijker dan wat er is, behalve dan weer voor een klein select groepje dat er kapitalen mee verdient.
Op de gehele groep(je) wat er giga aan verdient onder het mom van een beter milieu/klimaat/natuur .Doel je op die boeren waar de molens op het land staan?
De boeren dus.Op de gehele groep(je) wat er giga aan verdient onder het mom van een beter milieu/klimaat/natuur .
Ten eerste dat staat er al wat boven. Gevegt maakt er daarna van alleen voor de boeren.Een nóg pijnlijker bericht over de windmolens:"
https://www.forbes.com/sites/michae...l-endangered-species-environmentalists-fear/#
Kun je dat onderbouwen?
Ten eerste dat staat er al wat boven. Gevegt maakt er daarna van alleen voor de boeren.
Ten tweede naar jouw toe geen zin want als ik dat doe reageer je niet meer.
Dus bekijk het maar.
Stond toch in een vrij recent bijdrage van jezelf dat het vooral boerenprofiteurs zijn?
Anders heb ik hier nog wel wat munitie voor je:
Gebroken beloftes: hoe de Wieringermeerpolder dichtslibde met windturbines en datacentra
Polderlandschap: Enorme windturbines in de Wieringermeerpolder zouden honderdduizenden huishoudens van groene stroom voorzien. Dat liep anders. Er kwamen datacentra van Microsoft en Google die alle groene stroom opslurpen. En de burger betaalt eraan mee.www.nrc.nl
Jeetje. Ik dacht je dat vooral bij mij doet.
Staat achter een betaalmuur.
Akker in de Wieringermeerpolder. Verkoop van bouwrechten voor windmolens maakte 32 boeren miljonair.