Klimaatterreur

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd of GL dan ook stopt met procederen tegen haar eigen burgers nu het energiebedrijf op de rem trapt.
 

Atreides

Well-known member
Micheal Shellenberger, de grote held van de CO-2 loze uitstoot zonder onnodig op windmolens en zonnecellen te leunen heeft een boek geschreven:
41xvCVCjGJL.jpg


Vlak na de publicatie van zijn artikel op Forbes is het artikel gesencureerd. Treurig, maar ik ga zeker het boek een keer lezen. Nu nog even kijken hoe ik de enorme toeslag van 'Nederland boekenland' kan ontwijken.



Waarin precies? Dat het die krengen teveel gesubsideerd worden? Dat is toch al meer dan vijftien jaar bekend? Ga je ook nog het gelijk claimen dat Nederland in de Benelux blijkt te liggen?
 

SanMark.

Well-known member
Dat een kleine groep er gigantisch veel aan verdient en de rest inclusief het milieu er nauwelijks beter van word.
 

SanMark.

Well-known member
Wat hebben vogels met het klimaat te maken?
'We' willen het klimaat/natuur/milieu redden alleen zijn de oplossingen vaak schadelijker dan wat er is, behalve dan weer voor een klein select groepje dat er kapitalen mee verdient.
 

gevegt

Well-known member
'We' willen het klimaat/natuur/milieu redden alleen zijn de oplossingen vaak schadelijker dan wat er is, behalve dan weer voor een klein select groepje dat er kapitalen mee verdient.
Doel je op die boeren waar de molens op het land staan?
 

Atreides

Well-known member
Ten eerste dat staat er al wat boven. Gevegt maakt er daarna van alleen voor de boeren.

Stond toch in een vrij recent bijdrage van jezelf dat het vooral boerenprofiteurs zijn?

Anders heb ik hier nog wel wat munitie voor je:

Ten tweede naar jouw toe geen zin want als ik dat doe reageer je niet meer.

Dus bekijk het maar.

Jeetje. Ik dacht je dat vooral bij mij doet.
 

SanMark.

Well-known member
Stond toch in een vrij recent bijdrage van jezelf dat het vooral boerenprofiteurs zijn?

Anders heb ik hier nog wel wat munitie voor je:

Staat achter een betaalmuur.

Jeetje. Ik dacht je dat vooral bij mij doet.

Dat heb je dus mis.
 
Bovenaan