Klimaatterreur

SanMark.

Well-known member
Het gaat niet om goedkoop, dat maakt me niet zoveel uit. Maar eigenlijk 100% wat SanMark. zegt, daar geloof ik meer in.

En om het allemaal wel transparant te houden hebben ze alles zwart gemaakt hoe het klimaatdoelen tot stand zijn gekomen.

Ik vrees zeer veel Jos van Rey praktijken met 'onze miljarden' .
 

Maasveld

Well-known member
Wie gaat het dan betalen ?

Links of rechts om de werkende (midden) klasse gaat het grootste deel betalen.

Links- of rechtsom hebben wij het probleem ook veroorzaakt en bepaald wie die beslissingen neemt voor ons. Buiten dat is het ook maar net hoe je het bekijkt qua uiteindelijke financiering.
 

Atreides

Well-known member
Ik vrees zeer veel Jos van Rey praktijken met 'onze miljarden' .

Nog steeds één van de minst corrupte landen ter wereld. Net als alle andere jaren.


En om het allemaal wel transparant te houden hebben ze alles zwart gemaakt hoe het klimaatdoelen tot stand zijn gekomen.

Hoewel niet transparant en wat mij betreft schandalig totaal niet te vergelijken met corruptie.
 

Batigoal

Well-known member
Er is een probleem. Vervolgens duiken ondernemers en bedrijven daar op, want oplossingen bieden=geld verdienen. Tsja, liberaler dan dat krijg je het niet.

Grappig dat mensen liberalisme tegenwoordig links noemen.
 

SanMark.

Well-known member
Er is een probleem. Vervolgens duiken ondernemers en bedrijven daar op, want oplossingen bieden=geld verdienen. Tsja, liberaler dan dat krijg je het niet.

Grappig dat mensen liberalisme tegenwoordig links noemen.

Het probleem word niet opgelost met zonne panelen bio massa en wind energie.
 

SuikerBrood

Well-known member
Het probleem word niet opgelost met zonne panelen bio massa en wind energie.

Gedeeltelijk wel natuurlijk. Maar een verandering in ons levenspatroon is ook belangrijk. Minder inefficiënt reizen, minder vlees eten, meer circulair consumeren, etc. Maar dat zijn moeilijkere veranderingen dan een zonnepaneel op je dak plaatsen of je huis isoleren.
 

SanMark.

Well-known member
Gedeeltelijk wel natuurlijk. Maar een verandering in ons levenspatroon is ook belangrijk. Minder inefficiënt reizen, minder vlees eten, meer circulair consumeren, etc. Maar dat zijn moeilijkere veranderingen dan een zonnepaneel op je dak plaatsen of je huis isoleren.

Eens prima voorbeelden. Maar niet de zonne parken en wind molen parken op zee.
 

SanMark.

Well-known member
En toen werd het angstvallig stil.

Ah nee hoor. Ik had het vanmiddag al gelezen, maar op mijn telefoon.

NGO's zeggen ook wel zeer weinig, als je kijkt wat voor politieke agenda achter de meeste NGO's zitten.

Beetje voor mensensmokkelaar spelen op zee.

Als ik Atreides over de EU hoor praten is het of ik NO over het zaterdag voetbal hoor lullen.
 

Maasveld

Well-known member
Ah nee hoor. Ik had het vanmiddag al gelezen, maar op mijn telefoon.

NGO's zeggen ook wel zeer weinig, als je kijkt wat voor politieke agenda achter de meeste NGO's zitten.

Beetje voor mensensmokkelaar spelen op zee.

Als ik Atreides over de EU hoor praten is het of ik NO over het zaterdag voetbal hoor lullen.

Welke politieke agenda zit er achter de betreffende organisatie?
 

SanMark.

Well-known member
Ik zeg dat er achter de meeste een politieke agenda zitten. Atreides wil doen voorkomen als het een ngo is, dat het daardoor neutraal is.
 
Bovenaan