Klimaatterreur

SanMark.

Well-known member
Er komt gelukkig steeds meer weerstand tegen de bio massa. Teezee , Hiemstra en de andere weervoorspellers /" wetenschappers" die nog geen 2 dagen vooruit kunnen kijken blijven nog in hun bio massa bubbel/scam maar hopelijk gaat het gezonde verstand zegevieren.
 

SanMark.

Well-known member
Gisteren op het nieuws.

Er zijn dit jaar bijna net zoveel mensen door een verkeersongeluk om het leven gekomen dan vorig jaar tot dusver.

Argumenten dat een lagere snelheid verkeersdoden scheelt kan ook in de prullenbak want door de crisis was er nog een stuk minder verkeer ook dan vorig jaar.

En het milieu is niets gebaat bij de verlaging van de snelheid, dat hebben de wetenschappers weer mooi voor elkaar gekregen.

Wat een charlatans.

Maar er is een enorme competitieve instelling tussen die mannetjes die controleren elkaar zeer goed hoor.

:eek:mg:
 

Atreides

Well-known member
Gisteren op het nieuws.

Er zijn dit jaar bijna net zoveel mensen door een verkeersongeluk om het leven gekomen dan vorig jaar tot dusver.

Argumenten dat een lagere snelheid verkeersdoden scheelt kan ook in de prullenbak want door de crisis was er nog een stuk minder verkeer ook dan vorig jaar.
:eek:mg:

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een lagere snelheid geen rol heeft.

Het is trouwens bekend dat één waarneming niet al te veel zegt over de totale populatie.

En het milieu is niets gebaat bij de verlaging van de snelheid, dat hebben de wetenschappers weer mooi voor elkaar gekregen.

Hoe kom je hier nu weer bij? Je hoeft echt alleen maar op je eigen tank te letten om door te hebben dat 130 of 100 nogal een ander verbruik (en ditto uitstoot) betekent.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik las ook ergens dat een grote rol speelt dat er steeds meer van die ouwe kadavers op een elektrische fiets rond rijden. En dat verbaast me niets.
 

SanMark.

Well-known member
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een lagere snelheid geen rol heeft.

Het is trouwens bekend dat één waarneming niet al te veel zegt over de totale populatie.

Ze hebben het aantal verkeersdoden van de afgelopen twee jaar vergeleken geloof ik ( was op het nieuws, soms kun je beter dingen lezen dan horen)

Hoe kom je hier nu weer bij? Je hoeft echt alleen maar op je eigen tank te letten om door te hebben dat 130 of 100 nogal een ander verbruik (en ditto uitstoot) betekent.


Ja dat verbaasde mij ook. Sinds ik cruise controle 110 op de snelweg rij kan ik circa 100 kilometer verder rijden op een tank. ( plus enige rij verkeer wat ik nu haast heb is woon werk verkeer en dat bestaat uit 90% snelweg)
 

SanMark.

Well-known member
Wil je weten hoe de klimaatdoelen in elkaar zijn geflanst zie je vooral weggelakte paginas lekker transparant die wetenschappers hebben de transitboys toch mooi voor elkaar gekregen . De zakken anoniem lekker vol scheppen.
 

JMD

Well-known member
De desbetreffende fotograaf had ook eerst contact met Moore kunnen opnemen. Die zou die foto's dan ongetwijfeld verwijderd hebben...
 

zwammy

Well-known member
Die had hij toch al. Pro klimaters wilde de film toch al verbieden omdat hij niet zou kloppen.
 
Bovenaan