Klimaatterreur

erka

Well-known member
Ah, nu snap ik de titel.

Deze verwijst naar de extreme uitbraak van klimaatterreur van de topicstarter tijdens een niet nader te noemen forummeeting.

De opwarming van de aarde gaat sindsdien twee keer zo hard.
 

gevegt

Well-known member
Ben ik meer een terrorist dan een man die niet zuipt, maar wel tijdens het schijten een bolknar rookt?
 

Mario

Well-known member
Kaas is ook slecht voor het milieu, dus behalve die gehaktballen ook maar 2 plakjes kaas per week.
 

Wigboldus

Well-known member

Het klimaat is 1 van de redenen waarom ik tegen Koopzondagen ben. Koopzondagen stimuleert de koopziekte van de huidige mens. Mensen worden zenuwachtig als ze een keer niet kunnen kopen. Bezorgdiensten bezorgen ook op zondag om de lust van de mensen weg te nemen. Kopen, kopen, kopen, en maar zeuren dat de vaste lasten steeds hoger worden terwijl we ook steeds meer luxe eisen in ons leven.
 

Marinos

Well-known member
Het klimaat is 1 van de redenen waarom ik tegen Koopzondagen ben. Koopzondagen stimuleert de koopziekte van de huidige mens. Mensen worden zenuwachtig als ze een keer niet kunnen kopen. Bezorgdiensten bezorgen ook op zondag om de lust van de mensen weg te nemen. Kopen, kopen, kopen, en maar zeuren dat de vaste lasten steeds hoger worden terwijl we ook steeds meer luxe eisen in ons leven.
Dat zal inderdaad het verschil maken, niet meer naar de supermarkt op zondag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klimaat is eigenlijk de reden dat ik vind dat men op zaterdag maar naar de kerk moet.
 
Bovenaan