KKD Speelronde 9

Abubakari

Well-known member
En het statement van NAC

Goed, dus voor de goal niets noemenswaardigs gebeurt wat de reactie goedpraat.
Na zestien seconden bevond de bal zich in de hoek bij de B-Side. Daar constateren we dat een individu kort iets roept in de richting van twee spelers van FC Groningen. Wat daar precies geroepen is, is niet te duiden. Wel is duidelijk dat het uit de hoek komt waar Van Veen later zijn frustraties uit.
 

zwammy

Well-known member
En toch lijkt het mij stug dat van Veen onderstaande allemaal bij elkaar gefantaseerd heeft. Inclusief een man met bril van 60.

Bron dvhn
De aanhang van NAC Breda deed er volgens Van Veen vrijdagavond niet één, maar wel tien schepjes bovenop. ,,Ze mogen alles van me vinden, dat ik een slechte voetballer ben, dat ik lelijk ben, een vieze rode baard heb of een witte huid, het maakt me allemaal niet uit’’, vertelt de spits. ,,Maar wat ze hier allemaal tegen me riepen, ging gewoon alle perken te buiten. Onze baby zou kanker moeten krijgen, mijn vriendin zou dood gaan vannacht, we zouden weer een miskraam krijgen. En dan van die misselijke beweginkjes erbij. Een kindje wiegend in hun armen waar ze van alles mee doen. Ook een man met bril van 60 jaar die dat deed. Volwassen mensen hè, die zelf waarschijnlijk ook kinderen thuis op de bank hebben zitten. Ik heb altijd heel veel respect gehad voor NAC, een fantastische volksclub, maar dit is vies volk.’’

1 iemand roept iets en 1 iemand maakt bewegingen die niet kunnen. 10 schepjes bovenop. Wat ze allemaal tegen me riepen. Dat noemen we een straatje schoonvegen.
 

zwammy

Well-known member
In tegenstelling tot wat in sommige media gemeld werd, betreft het ongenoegen van Van Veen een individuele actie van twee supporters.

Dat zei ik dus al.😎

Dan kan die verslaggever van rtv noord wel een andere baan nemen want of die luistert niet of snapt het niet
 

Joost

Well-known member

Joost

Well-known member
Maurice Graef heeft vandaag op 1Limburg gesuggereerd dat er plannen rondgaan om VVV-Roda van komend weekend te saboteren wegens de slechte vorm van VVV en het gemis van twee internationals.
 
Bovenaan